علم الهدی: تعیین رهبری فقط ۲۴ ساعت پس از رحلت امام، نشان داد سرنوشت این ملت در زمینه‌سازی ظهور تعیین‌کننده است

ایرنا نوشت:​ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد که جهان از آمریکا بیزار است، آن موقع شاید برخی این سخنان امام را به تمسخر گرفتند اما برادران و خواهران، اکنون شهادت دهید که کجای دنیا نشانی از کمونیسم باقی‌مانده و کجای دنیاست که ندای "مرگ بر آمریکا" از آن شنیده نمی‌شود؟

علم الهدی: تعیین رهبری فقط 24 ساعت پس از رحلت امام، نشان داد سرنوشت این ملت در زمینه‌سازی ظهور تعیین‌کننده است
  • سید احمدعلم الهدی روز یکشنبه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور در هیات مذهبی خانواده شهدای مشهد افزود: در جریان گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن، آن چه بیش از همه اهمیت دارد مساله معرفت‌شناسی امام بزرگوار است به‌ خصوص برای نسلی که محضر امام را به‌صورت مستقیم درک نکرده و آن‌چه از وجود باعظمت ایشان می‌شناسند از طریق سخنرانی‌ها و تصاویر ضبط‌شده از ایشان است.

  • وی گفت: امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند شخصیت انقلاب‌ساز و قهرمان آفرین امام را کامل‌تر از رهبر معظم انقلاب تحلیل کند لذا باید به سخنان بصیرت افزای ایشان گوش فرا داد و آنها را به کار بست.

  • عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگرچه به برکت نظام سازی امام(ره) بود که ملت ایران از یک نظام ستمشاهی خلاصی پیدا کرد و مسیر زندگی‌اش ختم به تعالی بر بستر نظام اسلامی شد اما بیش از این باید دقت داشت که امام هرگز محدود به این وجهه بنیانگذار، انقلاب ساز و قهرمان آفرین نبود و باید مراتب شخصیت امام عظیم‌الشأن را در جنبه‌های دیگری هم جستجو کرد.

  • علم الهدی ادامه داد: انقلاب امام خمینی (ره) پیش از این که یک انقلاب و دگرگون‌سازی اجتماعی باشد، یک عملیات عظیم دینی و ولایی وابسته به مشیت پروردگار بود که «اسلامی بودن» این انقلاب را رقم زد.

  • وی اظهار کرد: در انقلاب دینی، کلام و سیره یک فرد ملاک امور خواهد بود و آن امام زمان(عج) است و امام خمینی(ره) عبد صالح و بنده مخلص پروردگار بود و با همان دارایی، سرمایه و پشتوانه معنوی که داشت خود را وقف خدمات خالصانه به وجود اقدس امام عصر(عج) قرار دارد.

  • امام جمعه مشهد افزود: برخی متحجران در مخالفت با انقلاب اسلامی، به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره می‌کنند که حضرت می‌فرماید "هر نهضتی که پیش از قیام مهدی(عج) به راه بیفتد، طاغوت است" این درحالی است که اصل روایت بخش دیگری هم دارد که در این نقل، حذف‌شده و در آن امام صادق(ع) می‌فرمایند" هر نهضتی که پیش از قیام مهدی(عج) به راه بیفتد که مردم را به خود دعوت کند، طاغوت است".

  • وی با بیان اینکه امام زمان(عج) زمانی قیام می‌کند که مردم بخواهند اضافه کرد: تشکیل حکومت جهانی اسلام زمینه در اراده مردم دارد، بر همین اساس بود که انقلاب امام خمینی (ره) شکل گرفت تا دین را از حبس مساجد و حسینیه‌ها خارج کند و به متن زندگی بشر بیاورد و همه معادلات سیاسی استکبار را به هم بریزد.

  • امام جمعه مشهد ادامه داد: با انقلاب اسلامی ایران بود که خدای حذف‌شده از حیات اجتماعی انسان، دوباره به متن زندگی بازگشت و شرایطی را رقم زد که محور سیاست دنیا، حاکمیت ارزش‌های دین و مردم‌سالاری اسلامی باشد.

  • علم الهدی افزود: همه جریان‌هایی که در شرق و غرب عالم به قدرت می‌رسند، اگر یک دغدغه واحد داشته باشند آن است که با چالشی به نام اسلام بر سر راه مستکبران ‌چه‌کار کنند.

  • وی ادامه داد: بر همین اساس، انقلاب اسلامی ایران پرچمی در راستای انقلاب امام زمان(عج) است و تقابلی با نهضت مهدوی ندارد بلکه در طول این نهضت در مقاطع بسیاری دست نصرت پروردگار دخالت داشته که همگان آن را به چشم دیده‌اند و آشکارترین آن همین بود که در این کشور، 40 هزار مستشار آمریکایی چکمه بر سر این مردم داشتند اما اراده پروردگار و عنایت حضرت بقیة‌الله(عج) بود که باعث شد تا به جای این 40 هزار چکمه پلید، سایه پربرکت حکومت دینی بر سر این ملت قرار بگیرد و مردم ما الگوی همه ملت‌های آزاده عالم شوند.

  • نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک زمان امام راحل فرمود به‌زودی پرچم «لا اله الا الله» بر فراز قله‌های عالم برافراشته خواهد شد، زمان دیگری از سقوط مارکسیسم خبر داد و وقت دیگری تأکید کرد که جهان از آمریکا بیزار است، آن موقع شاید برخی این سخنان امام را به تمسخر گرفتند اما برادران و خواهران، اکنون شهادت دهید که کجای دنیا نشانی از کمونیسم باقی‌مانده و کجای دنیاست که ندای "مرگ بر آمریکا" از آن شنیده نمی‌شود؟

  • وی ادامه داد: در روز رحلت حضرت امام(ره) چشم و دل هر فرد دلسوز و آزاده‌ای گریان و داغدار بود و از سوی دیگر، تک‌تک جریان‌های معاند و دشمنان نظام نیز شادمان بودند که با ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب، کار این نظام دیگر تمام است اما شما ببینید جریان تعیین رهبری معظم انقلاب فقط پس از 24 ساعت از رحلت امام به‌روشنی نشان‌دهنده این بود که سرنوشت این ملت در زمینه‌سازی ظهور تعیین‌کننده است.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان