آرزویم برای قهرمانی پرسپولیس از کم تجربگی بود

مهر نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر گلی که مقابل استقلال خوردیم را برابر پرسپولیس دریافت می‌کردیم من را اعدام می‌کردند.

آرزویم برای قهرمانی پرسپولیس از کم تجربگی بود

مهدی تارتار درباره اینکه همواره در تقابل هایش با پرسپولیس فشار زیادی روی او و تیم‌های در فضای مجازی وارد می‌شود، گفت: فضای مجازی فضای آلوده‌ای است. اواسط کار مربیگری ام بود که یک مقدار کم تجربگی کردم. آن زمان گفتم اگر تیم نداشته باشم دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشود.

وی در خصوص شرایطش در تیم ذوب آهن در دو سال گذشته و احتمال ادامه کارش برای فصل بعد تاکید کرد: ذوب آهن چیزی برای ما کم نگذاشت. با بودجه معمولی که داشتیم، مشکلی وجود نداشت. هنوز به صورت رسمی جلسه‌ای برای فصل بعد نداشته‌ایم. باشگاه حق دارد گزینه‌هایش را بررسی کند. اگر ادامه بدهیم باعث افتخار است. اگر هم نشود، برایشان آرزوی موفقیت دارم و به انتخابشان احترام می‌گذاریم. در یکی، دو سال روند خوبی داشتیم.

تارتار تاکید کرد: تمایل دارم با ذوب آهن کار کنم. دو سال زحمت کشیدم. تیمی تحویل گرفتم که روز آخر با تفاضل گل در لیگ مانده بود. برای به ثبات رساندن تیم خیلی زحمت کشیدیم. بیش از 20 بازیکن تغییر دادیم.

سرمربی فصل گذشته ذوب آهن درباره اینکه یکی از انتقادات به او این است که تغییرات زیادی در تیمش داشته، اظهار کرد: باید دید تغییر ثمری داشته است یا نه. اگر تغییر می‌دادم و تیم روز آخر در لیگ می‌ماند انتقادات قبول بود. امسال از همه تیم‌های لیگ برتر امتیاز گرفتیم جز استقلال. اگر آن گل به خودی جلوی استقلال در اصفهان در دقایق پایانی را مقابل پرسپولیس می‌خوردیم، ما را اعدام می‌کردند!

تارتار تصریح کرد: زمانی که ذوب آهن مدعی بود، بودجه اش همسطح تیم‌های مدعی مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال و فولاد بود. بودجه اش قابل مقایسه نبود.

وی همچنین در واکنش به اینکه ذوب آهن در جدول لیگ برتر نسبت به سال قبل از رده هفتم به رده نهم سقوط کرد گفت: دو فصل قبل هفتم شدیم زمانی که تراکتور سال بدی داشت و سیزدهم شد. امسال آنها چهارم شدند. تیم دیگر هم آلومینیوم اراک بود. ما از آلومینیوم و فولاد در بازی رو در رو 4 امتیاز گرفتیم. مصدومیت‌های زیادی داشتیم. فقط یک امتیاز کمتر از سال گذشته گرفتیم. در همه آمار مثل گل خورده بو باخت بهتر شدیم.

سرمربی فصل قبل ذوب آهن بودجه این تیم در فصل آینده را زیر 100 میلیارد دانست و تاکید کرد: شاید سه بازیکن از تیم‌های مدعی اندازه کل بودجه ما بود.

تارتار در خصوص قانون سقف بودجه باشگاه‌ها اظهار کرد: موافق سقف بودجه نیستم. هیچ کجای دنیا این‌طور نیست. تیم‌های مدعی باید رقابت کنند. نظرم این است برای همه تیم‌ها در پایان فصل پاداش در نظر بگیرند تا باشگاه‌ها تا روز آخر انگیزه داشته باشد یک پله بالاتر بایستد.

وی در واکنش به مذاکره اش با باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: آلومینیوم رسماً مذاکره‌ای نداشته است و خودم هم شنیده‌ام که جزو گزینه‌هایشان هستم. با دو سه تیم دیگر مذاکره داشته‌ام ولی خودم دوست دارم ذوب آهن بمانم.

«اینکه گفته می‌شود برای انتخاب سرمربی تیم‌های صنعتی لابی مهمتر است چقدر واقعیت دارد؟» تارتار در پاسخ به این سئوال گفت: لابی برای سرمربیگری در تیم‌های صنعتی هست. البته در ذوب آهن این را ندیدم. ذوب آهن به جایی رسید که مجبور شد تغییراتی ایجاد کند تا به ثبات برسد. خیلی از مدیران زیر بار نمی‌روند و سعی می‌کنند گزینه مناسب را انتخاب کنند.

وی در خصوص مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تیم فوتبال امید یادآور شد: من هم متوجه شدم جزو گزینه‌ها هستم. حبیب کاشانی (مدیر تیم امید) با من تماسی نداشت. از او و فدراسیون تشکر می‌کنم. کار به مذاکره رسمی نرسید. بدون اطلاع من اسمم گزینه شد و مذاکره‌ای صورت نگرفت.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان