اطلاعات دارویی پماد کنتراکتیوبکس و موارد مصرف آن

پماد کنتراکتیوبکس یکی از بهترین پماد های درمان کننده اسکار می باشد. در ادامه شما را بیش تر برای این پماد و کاربرد هایی که دارد آشنا خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیش تر این مطلب را از دست ندهید.

اطلاعات دارویی پماد کنتراکتیوبکس و موارد مصرف آن

پماد کنتراکتیوبکس یکی از پماد های خوب برای ترمیم شدن و از بین رفتن جای اسکار های قدیمی می باشد که شما نتوانسته اید آن ها را به راحتی از روی پوست خود بردارید. در واقع برخی از اسکار ها می تواند دردناک، بد شکل و اذیت کننده باشد از این رو اطلاعاتی در مورد این پماد به شما می دهیم تا بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار داده و از شر این زخم ها و آثار آن ها رهایی یابید.

 داروی کنتراکتیوبکس

آشنایی با پماد کنتراکتیوبکس

ژل ترمیم کننده کنتراکتیوبکس منجر به ایجاد نرمی در ناهمواری ها می شود و می تواند جای جراحی و اسکار های بسیار قدیمی را نیز از روی پوست شما بردارد. در واقع این ژل به دلیل داشتن هپارین در ترکیبات خود می تواند منجر به ایجاد نرمی و لطافت در بافت های شما شده و با خاصیت ضد التهابی که دارد می تواند به رشد سلولی کمک کرده و همچنین آبرسانی خوبی را به بافت ها انجام دهد.

بر اساس همین ماده موجود در این ژل ترمیم کننده انواع اسکار ها، ساییدگی ها، بریدگی ها و سوختگی ها و حتی تاول ها نیز درمان می شوند. همچنین شما می توانید با استفاده از این ژل ترمیم کننده اسکار های محدود کننده دامنه حرکتی عضوی را نیز درمان کرده و دیگر نیازی به عمل جراحی برای بهبود نخواهید داشت.

این پماد همچنین دارای عصاره ای از پیاز و آلانتوئین می باشد و می تواند با خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی که دارد از رشد بافت زخم پیشگیری کرده و منجر به بهبود ان خواهد شد. همچنین باید بدانید که استفاده از این پماد می تواند منجر به نرم تر شدن بافت های بدن شما خواهد شد و به پوستتان نفوذ می نماید و خارش پوستی شما را از بین می برد و یا به شدت آن را کاهش می دهد و شما دیگر آن را احساس نخواهید کرد.

پماد کنتراکتیوبکس

موارد استفاده

این پماد به صورت تیوپی می بباشد و ساخت کشور آلمان بوده و هر تیوپ آن دارای 20 گرم پماد کنتراکتیوبکس است. برای استفاده از این پماد باید با مواد استفاده آن آشنایی کامل داشته باشید که موارد استفاده از این پماد عبارت است از :

  • درمان کننده اسکار هایی که با جمع شدگی و انقباض همراه می باشند.
  • درمان کننده اسکار هایی که ناشی از جراحی، قطع عضو، سوختگی و یا تصادفات و سوانح می باشند.
  • درمان اسکار های خاص همانند کلوئیدال و یا هایپرتروفیک
  • درمان اسکار های خاص و محدود کننده دامنه های حرکتی
  • از بین بردن التهاب و کاهش دادن حساسیت های پوستی
  • پیشگیری از گسترش زخم ها
  • نرم تر کردن بافت های آسیب دیده
  • هم سطح سازی زخم با پوست فرد

مواد به کار رفته در این دارو

باید بدانید که هپارین، عصاره پیاز و آلانتوئین در این پماد به کار رفته است و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی بر زخم های شما داشته باشد. در واقع عصاره پیاز بر زخم هایی که دارای گوشت اضافی می باشند بسیار مفید بوده و در از بین بردن آن ها نقشی بسیار خوب ایفا خواهند کرد. در واقع شما برای از بین بردن این مدل از زخم ها نیاز به 6 الی 8 هفته استفاده از این پماد به صورت منظم دارید.

آلانتوئین نیز یکی از بهترین ترکیباتی می باشد که در بسیاری از موجودات و گیاهان وجود دارد و همچنین باید بدانید که آلنتوئین برای کاهش تحریک و حساسیت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از تحریک شدن زخم ها و اسکار های شما نیز پیشگیری نماید. این ماده در بسیاری از پاک کننده ها و لوسیون ها و سرم ها و ماسک های پوستی به کمار می رود و نقش بسیار خوبی دارد.

پماد کنتراکتیوبکس

حال که با کاربرد های پماد کنتراکتیوبکس آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی در مورد پماد زایلاپی و پماد زایلوژل نیز بدست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان