طرز تهیه نودل گوشت غذای لذیذ و فوری

همانطور که می دانید نودل یکی از غذا های محیوب و پرطرفدار می باشد که دارای انواع مختلفی است و نودل گوشت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است به همین خاطر، در این مقاله شما را با طرز تهیه نودل گوشت آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه نودل گوشت غذای لذیذ و فوری

نودل ها انواع مختلفی دارد که نودل گوشت بسیار پرطرفدار است و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید بنابراین، اگر شما نیز تمایل به تهیه نودل گوشت دارید و به دنبال نحوه تهیه آن هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب طرز تهیه نودل گوشت همراه ما باشید.

آشنایی با طرز تهیه نودل گوشت

اگر شما نیز به دنبال غذای ساده و راحت هستید اما نمی دانید چه غذای خوشمزه ای تهیه کنید که در عین سادگی بسیار خوشمزه باشد می توانید نودل گوشت را تهیه کنید که نیاز به مواد ساده ای دارید و در ادامه شما را با نحوه تهیه این غذای خوشمزه آشنا خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید در منزل تهیه نمایید.

مواد لازم :

  • نودل : دو بسته
  • آبجوش : دو پیمانه
  • پیاز درشت : یک عدد
  • گوشت چرخ کرده : دویست گرم
  • قارچ خرد شده : پنج تا شش عدد
  • فلفل دلمه ای : یک عدد
  • آب لیمو : یک قاشق چایخوری
  • رب گوجه فرنگی : دو قاشق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن، پارپریکا و روغن : به مقدار لازم

دستور تهیه نودل گوشت

نحوه تهیه :

ابتدا پیاز را پوست گرفته و به شکل نگینی خرد نمایید و بعد داخل تابه گود به همراه کمی روغن یا کره تفت داد تا طلایی و سبک شوند.

حالا گوشت را بیفزایید و کمی تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر نماید و سرخ شود و بعد به آن ادویه ها و نمک بیفزایید.

حالا قارچ های خرد شده را بیفزایید و کمی تفت دهید تا آب قارج کشیده شود  و در صورت دلخواه می توانید پوست روی قارچ را بگیرید و بعد به آن فلفل دلمه خرد شده همراه با کمی آبلیموترش افزوده و هم زده تا سبزیجات نرم شوند.

حالا به مواد رب بیفزایید و به منظور خوشرنگ شدن و گرفته شدن بوی خامی رب کمی تفت دهید و بعد به مواد آبجوش بیفزایید تا شروع به قل زدن نماید.

در این مرحله نودل ها را از بسته بندی خارج کرده و در صورت تمایل می توانید ادویه های داخل نودل را نیز به مواد گوشتی بیفزایید و بعد از افزودن نودل ها هر از گاهی هم بزنید.

حالا پس از اینکه آب مواد کشیده شد و نودل ها به اندازه کافی نرم شدند نودل ها را داخل ظرف سرو ریخته و نوش جان کنید و در صورت دلخواه می توانید در اواخر پخت پنیز پیتزا تیز بیفزایید.

نحوه تهیه نودل گوشت

شما همراهان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی طرز تهیه نودل مرغ و طرز تهیه نودل پنیری می توانید با دستور پخت آن ها آشنا شوید و به راحتی در منزل تهیه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان