تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلیون تردد گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلیون تردد گذشت.

تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از 11.5 میلیون تردد گذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از 24 اسفند تا پایان روز 12 فروردین یازده میلیون و 558 هزار تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 10 میلیون و 278 هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و 280 هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از 600 هزار و کمترین تردد نیز در جاده دوم محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به میزان 2 هزار و 264 تردد بوده است.

وی درباره جابجایی مسافر از آغاز طرح نوروزی گفت: 120 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی دارد.

کهریزی در پایان افزود: تداوم طرح نوروزی راهداری تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه دارد، که نیروها و گشت‌های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر