رپرتاژ آگهی

جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت

درحال حاضر سپرده‌گذاری با سود ۳۰درصدی و روزشمار تنها در صندوق‌های درآمد ثابت امکان پذیر است.

در چندماه اخیر شاهد افزایش نرخ بهره و سود بانکی بودیم، بانک‌ها در مدت محدودی اوراق سپرده با نرخ سود 30 درصدی یکساله را ارائه کردند که به پایان رسید، اکنون سود سپرده‌بانکی سالانه 20.5 درصد است.

جزئیاتی از سود 30 درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت

تنها سپرده‌گذاری با نرخ سود 30 درصدی سالانه از طریق صندوق‌های درآمد ثابت امکان پذیر است. مهم‌ترین مزیت صندوق درآمد‌ثابت سود روزشمار است یعنی حتی چند روز سپرده‌گذاری در این صندوق، مشمول سود 30 درصد سالانه می‌شود و لزومی به سپرده‌گذاری بلند‌مدت یکساله نیست.

صندوق درآمد‌ثابت افران بزرگترین درآمدثابت کشور در سال جدید نرخ سود خود را به 30 درصد افزایش داده، سود این صندوق روزشمار و معاف از مالیات است. این صندوق با 150 هزار میلیارد‌ ریال بزرگترین و مطمئن‌ترین صندوق درآمدثابت کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ سود سپرده‌بانکی و صندوق‌های درآمد ثابت می‌توانید با شماره 02179326 تماس بگیرید یا به سایت «صندوق درآمد ثابت افران» مراجعه کنید.

شباهت و تفاوت صندوق درآمد ثابت با بانک چیست؟

شباهت صندوق درآمد ثابت و سپرده بانکی آنجاست که هر دو برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک و دریافت سود ثابت ماهانه مناسب است. اما چند تفاوت مهم بین این دو وجود دارد که به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جزئیاتی از سود 30 درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت

همانطور که مشاهده می‌کنید سود 30 درصدی روزشمار و امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک مهم‌ترین مزیت صندوق درآمد ثابت است؛ یعنی صندوق درآمد ثابت منابع خود را به جای یک بانک در چندین بانک سپرده‌گذاری می‌کند و بخشی دیگر از منابع خود را صرف خرید اوراق مرابحه دولتی می‌کند و می‌تواند سود بالاتری از یک بانک کسب کند.

*در مقایسه بالا سود 30 درصد متعلق به صندوق درآمد ثابت افران که بزرگترین و مطمئن‌ترین صندوق درآمد ثابت کشور است ملاک قرار دارد، سود صندوق‌های درآمد ثابت ممکن است بین 25 الی 30 درصد متغیر باشد.

آیا امکان تبدیل سپرده بانکی به صندوق درآمد ثابت وجود دارد؟

در هر بانکی که سپرده داشته باشید می‌توانید از طریق کارگزاری آن بانک یا هر کارگزاری دیگری به صورت غیر حضوری در صندوق درآمد ثابت سپرده‌گذاری کنید، سود ماهانه این صندوق‌ها از طریق کارت بانکی که حساب دارید قابل دریافت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره سرمایه‌گذاری با شماره 02179326 تماس بگیرید، یا در سایت صندوق درآمد ثابت افران و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج اقدام کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان