رسانه‌های صهیونیستی: ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که این رژیم برای حمله به رفح آماده می‌شود و ۲۵۰ هزار فلسطینی این منطقه واقع در جنوبی‌ترین قسمت غزه را ترک کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی: 250 هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تقریبا 250 هزار فلسطینی بعد از خروج نیروهای اشغالگر از شهر غزه و رفتن به سمت منطقه‌ خان‌یونس و منطقه مرکزی نوار غزه، از ترس حمله احتمالی به رفح این منطقه را ترک کردند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم قصد داشت این هفته اطلاعیه‌هایی منتشر کند مبنی بر اینکه مردم رفح باید این منطقه را ترک کنند اما نتانیاهو بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران و تمایلش به دریافت حمایت کامل از آمریکا، در لحظه‌های آخر تصمیم گرفت که این اقدام را به تعویق بیندازد.

در این گزارش آمده است: اسرائیل قصد دارد در دو هفته آتی 10 هزار چادر تهیه و آن‌ها را در خارج از رفح نصب کند، علاوه بر این 30 هزار چادر دیگر نیز در آینده فراهم خواهد کرد.

این اقدامات در حالی انجام می‌شود که گزارش‌ها نشان می‌دهد حمله زمینی به رفح حتمی است و اظهارات رسمی صهیونیست‌ها به‌ویژه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همین امر را ثابت می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته اعلام کرد که عملیات نظامی در ارودگاه النصیرات واقع در مرکز غزه که چندین روز به طول انجامید و منجر به ویرانی‌ها شد، به پایان رسیده است.

یکی از فرماندهان تیپ ناحال در این راستا به نظامیان صهیونیست گفت: عملیات در اطراف اردوگاه النصیرات به پایان رسید تا راهی رفح شویم و در آنجا نیز به آنها ضربه وارد کنیم.

برخی رسانه‌های انگلیسی نیز گزارش دادند که اسرائیل تانک‌ها و نفربرهای خود را به سمت نوار غزه به حرکت درآورده است و برای حمله به رفح آماده می‌شود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان