فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه

خرید نهال گردو گلدانی بدون محدودیت کاشت با باردهی از سال اول و عدم ریسک خشک شدن نهال، از نهالستان نوین گردو در کرج میسر است.

فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه

فروش ویژه تمامی ارقام نهال گردو سردسیری و گرمسیری در کرج با مجوز جهاد کشاورزی و گارانتی اصالت به همراه قرنطینه استانی و ارسال یک روزه آغاز شده است. نهالستان نوین گردو با چندین شعبه فعال در کرج و تهران با 35 سال سابقه در تولید انواع نهال میوه ریشه ای و گلدانی توانسته در تولید بهترین نهال گردو پیوندی، کشت بافت، اصلاح شده و زودبارده موفق شود.

در این مطلب از نوین گردو به معرفی تمامی ارقام نهال گردو گلدانی با بازدهی تجاری و بالا و مزیت کاشت آن نسبت به ارقام ریشه ای می پردازیم.

نهال گردو ریشه ای بهتر است یا گلدانی؟

نهال گردو ریشه ای و گلدانی هر دو دارای بازدهی تجاری و مطلوبی هستند اما رقم گلدانی دارای مزیت هایی نسبت به ریشه ای است که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • نهال گردو گلدانی 2 سال زودتر از رقم ریشه ای به باردهی می رسد.
  • نهال گردو گلدانی مقاومت بالاتری به بیماری و آفات نسبت به ارقام ریشه ای دارد.
  • گردو ریشه ای ممکن است دچار خشکی شود اما این احتمال در گردو گلدانی صفر است.
  • نهال گردو گلدانی باردهی تجاری و مطلوبی را به همراه دارد.

بهترین نهال گردو گلدانی کدام است؟

در میان تمامی ارقام نهال گردو موجود در بازار، بهترین نهال گردوهای گلدانی با بازدهی بالا و تجاری می توان به ارقام زیر اشاره داشت:

  1. نهال گردو فرنور گلدانی

از بهترین رقم نهال گردو مقاوم به سرما که در شرایط آب و هوایی سردسیر بازدهی مطلوبی دارد، نهال گردو فرنور گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط ایدئال بازدهی تجاری مطلوبی دارد. فرنور گلدانی مناسب مناطق نیمه سردسیر و سردسیر است و رقم ریشه ای آن در ارتفاعات بالا از 1500 تا 3000 متر رشد می کند و به بازدهی می رسد. این نهال گزینه مناسب مناطق کوهستانی است.

  1. نهال گردو چندلر گلدانی

از اولین و محبوب ترین رقم نهال گردو زودبارده که در میان تمامی ارقام نهال گردو پیوندی از باردهی و کیفیت حرف اول را می زند، نهال گردو چندلر گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط ایدئال باردهی تجاری دارد. از سال اول باردهی را آغاز می کند و می توان آن را در ارتفاعات بالا از 500 تا 1500 متر از سطح دریا کاشت.

نهال گردو زنوتیپ برتر گلدانی

از نهال های معروف و تضمینی در باردهی و کیفیت که محصولات درشت و بی نظیری را به بار می آورد، نهال گردو ژنوتیپ برتر گلدانی است. این نهال زودبارده بوده و در شرایط مطلوب باردهی حدود 12 تن دارد. گردو ژنوتیپ گلدانی را می توان در ارتفاعات بالا و در مناطق سردسیر و نیمه سردسیر کاشت.

بهترین نهال گردو ریشه ای کدام است؟

از بهترین رقم نهال گردو ریشه ای می توان به سه نهال گردو چندلر، فرنور، خوشه ای، اسرائیلی و ژنوتیپ برتر اشاره داشت.

زمان کاشت نهال گردو گلدانی چه زمانی است؟

کاشت نهال گردو ریشه ای باید در فصل زمستان یا پاییز و زمانی که ریشه ها در خواب هستند، اتفاق بیفتد اما نهال گردو گلدانی را می توان در هر فصل و زمانی کاشت.

شرایط اقلیمی کاشت نهال گردو گلدانی

از بهترین خصوصیات گردو گلدانی این است که هیچ محدودیت کاشتی نداشته و در همه اقلیم می تواند مورد کاشت قرار بگیرد.

خرید نهال گردو گلدانی از نهالستان نوین گردو در کرج

نهال گردو گلدانی با باردهی تجاری بالا و عدم خطای ریسک خشک شدن جزء بهترین نهال‌های گردو برای سرمایه گذاری تجاری است. نهالستان نوین گردو با متخصصین و مهندسین کشاورزی توانسته بهترین رقم نهال گردو ریشه ای و گلدانی را با باردهی تضمینی تولید و روانه بازار کند. مشتریان و باغداران عزیز می توانند هر رقم نهال گردو پیوندی و اصلاح شده را بدون واسطه و با قیمت مناسب با مجوز جهاد کشاورزی با حذف واسطه ها به همراه شناسه معتبر و گارانتی اصالت خریداری کنند.

منبع خبر: نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت: gerdo.pro

شماره تماس و ثبت سفارش در تمامی پیام رسان‌ها: 09121243597

آدرس نهالستان: کرج (جهت دریافت آدرس دقیق به شماره بالا پیامک بزنید)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان