نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در راستای هوشمندسازی شبکه توزیع برق شهرستان تاکنون یک هزار و ۹۲۶ دستگاه کنتور طرح فهام در این شهرستان نصب شده است.

نصب یک هزار و 926 کنتور هوشمند برق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،جمال فرخ زاده با بیان اینکه از این تعداد کنتور موجود ، 495 دستگاه در سال 1402 نصب شده است افزود: نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکان پرمصرف و هدف مدیریت این گروه از مشترکان که بیش از 90 درصد مشترکان استان برق مصرف می کنند و همچنین برای مشترکان جدید متقاضی دریافت انشعاب برق در راستای خدمات دهی بیشتر و پرهیز از هزینه دوباره بابت تعویض کنتور در سال های آینده انجام می شود.

وی در راستای سایر اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: اجرای 671 پروژه عمرانی برق رسانی با مبلغ 921 هزار و 255 میلیون ریالی از عمده فعالیت های مدیریت توزیع برق در سال 1402 بوده است.

فرخ زاده به 18 هزار و 800 متر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در دهستان طرود و روستاهای دیزج، دستجرد، سطوه و سرتخت اشاره کرد و افزود: تعویض 278 اصله پایه فرسوده با اقدام نصب پایه جدید از جمله اقدامات اصلاح و بیهنه سازی در طرح بهارستان بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گفت: همچنین به منظور جذب سه هزار و 224 مشترک جدید برق در شهرستان شاهرود، افزون بر 26 هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی در شاهرود احداث شده است و این مهم تعداد مشترکان برق شهرستان را تا پایان سال 1402 به عددی بالغ بر 109 هزار مشترک رسانده است.

وی از اقدام جهادی پرسنل در برق شاهرود در راستای اصلاح بیش از 173 هزار متر شبکه فشارضعیف و متوسط خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 79 هزار متر از شبکه سیم مسی با هدف جلب رضایت مشترکین، کاهش سرقت، تقلیل تلفات و کاهش خاموشی های ناخواسته به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

او به احداث 15 دستگاه ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق در نقاط مختلف شهرستان جهت تغذیه پایدار مشترکین اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ظرفیت پست های برق به میزان سه هزار و 570 کیلوولت آمپر در سال گذشته، مجموع ظرفیت پستهای توزیع برق شهرستان به عددی افزون بر 192 مگاولت آمپر رسیده است.

فرخ زاده اظهار داشت: نصب یک دستگاه اتوبوستر در روستای احمدآباد بیارجمند با هدف بهبود پروفیل ولتاژ در منطقه خارتوران بیارجمند، احداث 37 دستگاه پست هوایی و اختصاصی به ظرفیت شش هزار و 505 کیلوولت آمپر، اصلاح و بهینه سازی 15 دستگاه پستهوایی موجود و افزایش ظرفیت جهت تامین برق متقاضیان جدید، احداث 938 متر شبکه روشنایی معابر بلوار شهید میرحسینی شهرک همت، نصب 16 دستگاه تابلو دیماندی جهت تامین برق مشترکین، تعویض 66 دستگاه تابلو کنترل پذیر، نصب 121 دستگاه LMS و 67 دستگاه کنتاکتور جهت کنترل پذیر نمودن اشتراکهای دیماندی، احداث 894 متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق طرح مسکن های ملی بیارجمند، کابل کشی زمینی 20 کیلوولت میدان آزادی به طول 1200 متر و اصلاح و بهینه سازی شبکه فشارضعیف هوایی در روستاهای دیرج و دستجرد از مهمترین اقدامات شاخص صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان شاهرود بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان