رپرتاژ اگهی

بهترین استاد فارکس در ایران چی کسی است؟

بهترین استاد فارکس در ایران کیست و چگونه می‌توانیم بهترین کیفیت آموزش‌ها برای ورود به بازار حرفه‌ای و پرریسک فارکس را در دستور کار خود قرار دهیم؟ یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی معامله‌گرانی که در ایران به دنبال ورود به بازار فارکس هستند،دریافت خدمات آموزشی ایده‌آل و جذاب برای شروع معاملات این بازار است و انتخاب بهترین استاد ترید در فارکس را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در این رابطه در نظر بگیریم.

اگر در گوگل برای انتخاب بهترین مدرس ترید یا بهترین دوره آموزش ترید در ایران جستجو کرده باشید، با سایت‌ها و مقالات بسیار متفاوتی روبرو می‌شوید که هر کدام از آنها در حال معرفی اساتید خاصی برای شروع آموزش‌های مربوط به این بازار هستند. اما واقعاً کدام استاد می‌تواند به عنوان بهترین استاد ترید در ایران شناخته شود و آیا اصلاً برای آموزش‌های حرفه‌ای مربوط به بازار فارکس حتما باید سراغ بهترین مدرسین و بهترین اساتید برویم؟

ویژگی های بهترین استاد ترید فارکس

الا برای شروع لازم است تا ویژگی‌ها و معیارهایی که برای انتخاب بهترین استاد فارکس در نظر گرفته‌ایم را با شما در میان بگذاریم. احتمالاً خودتان هم درک خواهید کرد که این معیارها اصلی‌ترین معیارهای سنجش عملکرد یک استاد آموزش فارکس هستند و در هر یک از آنها برای ارائه آموزش‌های حرفه‌ای در یک استاد کاملاً ضروری می‌باشد

  1. سابقه تدریس
  2. فن بیان و نحوه ارائه
  3. کارنامه معاملاتی ترید
  4. سابقه برگزرای دوره حضوری
  5. دوره کامل و جامع
  6. روش های مختلف تحلیل تکنیکال
  7. استراتژی معاملاتی شخصی
  8. تدریس مدیریت سرمایه حرفه ای در فارکس
  9. میزان رضایت کاربران
  10. هزینه شرکت در دوره

بهترین استاد فارکس در ایران

با بررسی ویژگی‌های انتخاب بهترین مدرسین آموزش فارکس حالا نوبت به این رسیده تا تک تک اساتید فعال در این حوزه را به صورت مو به مو مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و برای آنها یک امتیاز از 100 در نظر بگیریم. هر کدام از پارامترهایی که در بالا به معرفی آن پرداختیم، 10 امتیاز برای اساتید به دنبال خواهند داشت و در مجموع اساتیدی که در ادامه به معرفی رزومه آنها می‌پردازیم می‌توانند یک امتیاز از 100 دریافت نمایند.

بعد از بررسی تک تک اساتید بازار فارکس سعی می‌کنیم تا در یک جمع‌بندی کلی و در یک جدول نیز ویژگی‌های آنها را در کنار یکدیگر مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت شما در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین استاد فارکس بهترین عملکرد را داشته باشید و با بهترین کیفیت آموزش‌های بازار فارکس، معاملات خود را در این بازار آغاز کنید.

اساتید زیر بهترین اساتید فارکس در ایران می باشند

مهدیار حاجی علی کانون بورس

معرفی بهترین استاد فارکس در ایران را با بررسی رزومه استاد مهدیار حاجی علی در دوره آموزش فارکس کانون بورس آغاز می‌کنیم. در طول تمام این سال‌ها به شناخت کامل و کافی نسبت به شخصیت استاد مهدیار حاجی علی رسیدیم و تک تک جزئیات بوط به کلاس آموزشی ایشان را می‌دانیم و به خوبی می‌توانیم یک تحلیل کاملاً منصفانه از استاد حاجی علی داشته باشیم. استاد حاجی علی علاوه بر اینکه در لیست بهترین مدرس آموزش ترید فارکس در ایران قرار می‌گیرد تجربه بسیار بالایی در فرایند ترید در بازار فارکس نیز داشته و یک کارنامه معاملاتی بسیار جذاب نیز در این بازار دارد. هرچند نمی‌توانیم جزئیات کارنامه معاملاتی استاد حاجی علی را منتشر کنیم اما به هر حال ایشان در حال حاضر به عنوان یکی از موفق‌ترین تریدرهای ایران نیز شناخته می‌شود و در این باره ید طولایی دارد.ایشان مبدع سبک های مدیریت سرمایه مدرن در دنیا می باشند سبک هایی که حتی با تریدهای تصادفی نیز میتوانید از بازار کسب سود کنید . ایشان علاوه بر این که تریدر بسیار خوبی هستند یکی از بهترین و بزرگترین محققان حوزه مدیریت ریسک و استراتژی های معاملاتی در ایران نیز می باشند .

مجموع امتیاز استاد حاجی علی :93 از 100

حمیدرضا ویلایی کانون بورس

همچنین در لیست بهترین استاد ترید در ایران سراغ استاد حمیدرضا ویلایی می‌رویم که ایشان نیز مسابقه بسیار طولانی در معاملات بازار فارکس و بعد از رسیدن به موفقیت در تریدهای این بازار به جامعه مدرسین ترید در ایران اضافه شده است. استاد ویلایی با استفاده از استراتژی‌های کاملاً شخصی‌سازی شده به دنبال انجام معاملاتی به شدت بهینه در بازار فارکس است. ایشان تبحر زیادی در انجام معاملاتی با کمترین میزان دراودان را داشته و شرایطی را برای خود فراهم می‌آورد که حتی دانشجویان با استفاده از این شرایط بتوانند با سرمایه‌های کم نیز روند موفقیت را در معاملات بازار فارکس در پیش بگیرند.

مجموع امتیاز استاد وبلایی : 93 از 100

حسین همتی چرتکه

همچنین در معرفی بهترین مدرس ترید در ایران می‌توانیم سراغ استاد حسین همتی هم برویم که یکی از اساتید در موسسه آموزشی چرتکه است. آقای همتی بیشتر در حال ارائه استراتژی‌های مبتنی بر سبک آی سی تی در معاملات بازار فارکس است و توانسته با بهینه‌سازی استراتژی‌های معاملاتی خود معاملات موفقی را در بازار فارکس برای خود نیز رقم بزند. استاد همتی نیز در کنار ارائه مطالب آموزشی کاربردی و جذاب و سابقه طولانی در تدریس بازار فارکس، به عنوان یک تریدر نیز در این بازار به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده است.

مجموع امتیاز استاد حسین همتی : 80 از 100

محمدعلی پورصمدی اینستاگرام

استاد محمدعلی پورصمدی را نیز می‌توانیم به عنوان بهترین مدرس ترید معرفی کنیم. استاد پورصمدی که در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن بوده و ارائه مطالب آموزشی خود را از طریق اینستاگرام پیگیری می‌کند، دوره‌های آموزشی بسیار متعددی را برگزار کرده و در حال حاضر این دوره‌ها به صورت کاملاً رایگان در سایت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد. البته استاد پورصمدی در حال حاضر علاوه بر ارائه مطالب آموزشی و نکات جدید تریدری در بازار فارکس که به صورت کاملاً رایگان در اینستاگرام انجام می‌پذیرد.

مجموع امتیاز استاد پور صمدی :80 از 100

رضا گلشاهیان

اگر به دنبال انتخاب بهترین مدرسین آموزش فارکس هستید که مطالب آموزشی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد می‌توانید سراغ استاد رضا گلشاهیان بروید. استاد رضا گلشاهیان یک دوره آموزشی کامل و جامع 28 جلسه‌ای برای آموزش کامل تحلیل تکنیکال در بازار فارکس را گردآوری کرده و در کنار آن در یوتیوب فیلم‌های آموزشی بسیار زیادی برای مدیریت سرمایه در فارکس و مدیریت ریسک و داشتن پلن معاملاتی در این بازار تدوین کرده است.

تمام مطالب آموزشی عرضه شده از سوی استاد رضا گلشاهیان به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و هیچ پولی از این بابت پرداخت نخواهید کرد. البته امکان شرکت در دوره حضوری با استفاده از خدمات آقای گلشاهیان را ندارید اما امکان ارتباط با ایشان و تیم ایشان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام برای علاقمندان به معاملات بازار فارکس وجود دارد.

مجموع امتیاز استاد گلشاهیان : 84 از صد

استاد سعید خاکستر

برای معرفی بهترین مدرس ترید در ایران همچنین می‌توانیم سراغ استاد سعید خاکستر هم برویم که در حال حاضر آموزش‌های جدیدی از ایشان در اینترنت عرضه نمی‌شود و تمام آموزش‌های قدیمی ایشان به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نکته بسیار جالبی که درباره استاد سعید خاکستر باید به آن اشاره کنیم این است که بسیاری از اساتید فعلی که در بازار فارکس فعال بوده و دوره‌های آموزشی مختلفی را نیز برگزار می‌کنند، به نوعی از شاگردان استاد خاکستر محسوب می‌شوند و با کسب آموزش‌های حرفه‌ای در کنار استاد خاکستر به این درجه از موفقیت در معاملات بازار فارکس رسیدند.

در طول چند سال اخیر شایعات بسیار زیادی درباره استاد سعید خاکستر و وضعیت ایشان در اینترنت وجود داشته که هیچ کدام را تایید نمی‌کنیم اما به هر حال شما می‌توانید از آموزش‌های حرفه‌ای استاد خاکستر به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

مجموع امتیاز استاد خاکستر :78 از 100

محمدمهدی سامانی پور(مستر تریدر)

انتخاب بهترین استاد آموزش فارکس فقط باید بر اساس رزومه و شرایط کاری افراد انجام پذیرد و در این باره به هیچ وجه نباید به این موضوع تکیه کنید که یک استاد سابقه طولانی داشته و یا یک استاد نام خیلی مشهوری در اینترنت داشته یا نداشته باشد. یکی دیگر از اساتیدی که در طول سال‌های اخیر به دنبال ارائه مطالب آموزشی مربوط به بازار فارکس بوده استاد محمد مهدی سامانی پور ملقب به مستر تریدر است که فعالیت بسیار گسترده‌ای در اینستاگرام دارد و با جمع آوری یک تیم حرفه‌ای دوره‌های مختلف آموزشی را برای ورود به بازار فارکس در اختیار کاربران قرار داده است.

مجموع امتیاز استاد سامانی پور :53 از 100

هومن مقراضی

اگر در لیست بهترین مدرس آموزش ترید فارکس به دنبال افرادی باشیم که سابقه طولانی در معاملات بازار فارکس و آموزش این بازار دارند می‌توانیم سراغ استاد هومن مقراضی هم برویم. هومن مقراضی از جمله نام‌هایی است که در طول سال‌های گذشته بارها و بارها در اینترنت درباره آن مطالب مختلفی را شنیده‌اید و احتمالاً می‌دانید که سابقه طولانی در آموزش بازار فارکس را دارد. در ادامه به بررسی رزومه استاد هومن مقراضی در آموزش بازار فارکس نیز می‌پردازیم تا شناخت کافی نسبت به ایشان نیز پیدا کنید.

مجموع امتیاز استاد مقراضی: 66 از 100

سامان کریمی شاد

در معرفی بهترین استاد ارز دیجیتال نیز به معرفی رزومه استاد سامان کریمی شاد پرداختیم و حالا نوبت به این رسیده تا برای معرفی بهترین مدرس ترید نیز سراغ ایشان برویم. با توجه به اینکه سعی کردیم تا رزومه افراد زیادی را در انتخاب بهترین مدرس ترید در ایران مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم در نهایت شما می‌توانید از تمام این بررسی‌ها به بهترین گزینه برای شروع آموزش بازار فارکس برسید و انتخاب بهتری از این بابت داشته باشید. از این رو رزومه استاد سامان کریمی شاد در آموزش و معاملات بازار فارکس را نیز در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

مجموع امتیاز استاد کریمی: 61 از 100

محسن محمودآبادی

انتخاب بهترین استاد آموزش فارکس نیاز به بررسی‌های گسترده‌ای دارد و شما باید تمام پارامترهای موثر در این انتخاب را در نظر بگیرید تا در نهایت بتوانید کسی را برای یادگیری بازار فارکس انتخاب کنید که همه پارامترهای مهم را در سطح بالا داشته باشد. استاد محسن محمودآبادی نیز یکی از افراد با سابقه در ارائه مطالب آموزشی مربوط به بازار فارکس بوده و تجربه بالایی در این زمینه دارد و لازم دانستیم تا رزومه ایشان را نیز برای این منظور مورد بررسی قرار دهیم.

مجموع امتیاز استاد محمود آبادی :61 از 100

علی محمودی (آترین)

بهترین مدرس ترید در کنار سابقه تدریس طولانی بایستی سابقه ترید موفق طولانی نیز در معاملات بازار فارکس داشته باشد. آموزش دیدن در کنار یک تریدر موفق جذابیت بسیار بالایی دارد و از این رو شما در معرفی و شناخت بهترین استاد آموزش فارکس در ایران فقط به سابقه تدریس متمرکز نبوده و حتماً سابقه ترید و سایر پارامترها را نیز در نظر بگیرید. یکی دیگر از اساتیدی که در این باره باید به شما معرفی کنیم استاد علی محمودی معروف به آترین است که سابقه طولانی در آموزش بازار فارکس داشته و در حال حاضر نیز در این بازار فعال است.

 مجموع امتیاز استاد محمودی : 54 از 100

بهترین مدرسین آموزش فارکس

بهترین استاد آموزش فارکس در ایران را به شما معرفی کردیم و سعی کردیم تا به صورت کاملاً بی‌طرفانه کیفیت کار تمام اساتید بازار فارکس در ایران را برای شما تشریح نماییم. حالا نوبت به این رسیده تا یک نگاه کلی به کیفیت کار اساتید بازار فارکس از جنبه‌های مختلف داشته باشیم و قرار است تمام موارد بالا را به صورت خلاصه در یک جدول به شما نشان دهیم.

  معیار

حاجی علی

ویلایی

همتی

پورصمدی

گلشاهیان

خاکستر

مسترتریدر

مقراضی

کریمی شاد

محمودآبادی

آترین

سابقه تدریس

10

10

7

7

10

10

4

7

10

4

6

فن بیان

10

10

10

10

10

5

6

8

8

8

8

کارنامه ترید

10

10

8

10

10

10

2

2

2

2

2

دوره حضوری

10

10

6

5

5

5

5

5

5

5

5

دوره جامع

10

10

10

5

8

5

5

10

5

10

5

تنوع روش های تکنیکالی

8

8

10

10

6

10

5

8

8

8

5

استراتژی شخصی

10

10

8

10

10

10

5

5

5

5

5

تکنیک های مدیریت سرمایه

10

10

5

5

5

5

5

5

5

5

5

رضایت کاربران

8

8

8

8

10

8

6

6

6

6

3

هزینه دوره

7

7

8

10

10

10

10

10

7

8

10

مجموع امتیاز

93

93

80

80

84

78

53

66

61

This document was truncated here because it was created in the Evaluation Mode.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر