قالیباف: کشور نای اختلاف ندارد/ تورم و گرانی را حل می‌کنیم

محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه - ۶ تیر- در جمع مردم مشهد گفت: قانون راهبردی رفع تحریم ها در مجلس تصویب شد. از بهترین قانون هایی بود که در مجلس یازدهم تصویب شد و مردم و مسئولان را از بلاتکلیفی درآورد. امروز می گویند که این قانون را قبول نداریم، اینها باید کشور را به سمت پیشرفت پیش ببرند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور نای اختلاف ندارد، گفت: به کمک مردم و پنج فوریتی که پیشنهاد دادیم و بر مبنای برنامه هفتم توسعه اقتصاد را قابل پیش‌بینی و مشکلات گرانی و تورم را حل می‌کنیم.
 
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه - 6 تیر- در جمع مردم مشهد گفت: قانون راهبردی رفع تحریم ها در مجلس تصویب شد. از بهترین قانون هایی بود که در مجلس یازدهم تصویب شد و مردم و مسئولان را از بلاتکلیفی درآورد. امروز می گویند که این قانون را قبول نداریم، اینها باید کشور را به سمت پیشرفت پیش ببرند.
 
وی افوزد: من در مناظرها اشاره کردم که کشور نای اختلاف ندارد. ما به کمک مردم عزیز و پنج فوریتی که پیشنهاد دادیم و با برنامه هفتم توسعه مطمین باشید که اقتصاد را قابل پیش بینی و مشکلات گرانی و تورم را حل می کنیم.
 
نامزد ریاست جمهوری گفت: در حوزه کالاهای اساسی و درمان و مسکن ، قبل از اینکه تورم کاهش یابد به طور قطع این فشار گرانی و تورم را در دولت خدمت و پیشرفت برطرف خواهیم کرد
 
قالیباف گفت: موضوع مسکن از زمانی که در شهرداری تهران خدمت می کردم می گفتند که افتخار ما این است که مسکن مهر را تعطیل کردیم، امروز که قانون جهش مسکن تصویب شده است و ما هم این قانون را ادامه خواهیم داد.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک کار ضربتی می خواهیم در مسکن انجام دهیم؛ 330 هزار هکتار را در حاشیه شهرها را به داخل محدوده ثبت می کنیم، این در بیش از 80 درصد شهرهای کشور قابل انجام است. 200 مترمربع زمین مسکونی به هر سرپرست خانوار به صورت رایگان می دهیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان