ماهان شبکه ایرانیان

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان‌های متعددی در مشهد وجود دارد که با بودجه مناسب می‌توانید برای سفری اقتصادی به این شهر مذهبی رویشان حساب کنید؛ بنابراین اگر دلتان هوای زیارت امام رضا (ع) را کرده و نمی‌خواهید خرج زیادی روی دستتان بماند، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم آشنا شوید.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان‌های متعددی در مشهد وجود دارد که با بودجه مناسب می‌توانید برای سفری اقتصادی به این شهر مذهبی رویشان حساب کنید؛ بنابراین اگر دلتان هوای زیارت امام رضا (ع) را کرده و نمی‌خواهید خرج زیادی روی دستتان بماند، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم آشنا شوید. این مجموعه‌های اقامتی به دلیل دسترسی آسان به حرم و قیمت مناسب، اقامتی راحت و سفری به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل 2 ستاره بشری یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم واقع در خیابان خسروی نو، مقابل ورودی باب‌الجواد و در ابتدای خیابان سرشور است. این هتل دو ستاره دارای دو فاز است که فاز نخست آن در سال 1388 و فاز دوم آن در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. فاصله کوتاه تا حرم (3 دقیقه پیاده) و قیمت مقرون‌به‌صرفه واحدهای هتل سبب شده که هتل آپارتمان بشری به نامی آشنا میان اقامتگاه‌های مشهد تبدیل شود.

برای رزرو هتل آپارتمان بشری بهتر است که از مراجع معتبر اقدام کنید تا اقامتی امن و مطمئن در این شهر داشته باشید و خیالتان بابت قیمت راحت باشد. یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو هتل مشهد، وب‌سایت ایران هتل آنلاین است که گاهی تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را نیز روی قیمت هتل‌ها ارائه می‌دهد.

با رزرو هتل آپارتمان بشری در ساختمانی 10 طبقه استقرار می‌یابید که 300 واحد اقامتی دارد. واحدهای این مجموعه اقامتی عبارتند از:

  • اتاق دو تخته رویال
  • اتاق دو تخته رضوی
  • آپارتمان سه تخته رویال
  • آپارتمان چهار تخته رویال
  • آپارتمان دو خوابه رویال
  • آپارتمان سه خوابه رویال
  • آپارتمان ویژه پرزیدنت
  • آپارتمان دو تخته کلاسیک
  • آپارتمان سه تخته کلاسیک
  • آپارتمان چهار تخته کلاسیک
  • آپارتمان دو خوابه کلاسیک

با بررسی امتیازات این هتل دریافتیم که بشری یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که از نظر کیفیت غذا و تمیزی واحدها توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. امکانات رفاهی متعدد، پرسنل حرفه‌ای و خونگرم و دسترسی خوب هتل به جاهای دیدنی مشهد مزایای دیگر اقامت در این هتل است.

هتل آپارتمان حیات شرق

حیات شرق یا همان هتل سارای سابق یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم در نبش خیابان نواب صفوی 10 است. این هتل آپارتمان لوکس در سال 1394 به منظور خدمت‌رسانی به زائران گرامی در همسایگی حرم به بهره‌برداری رسیده است.

هتل آپارتمان مدرن حیات شرق 8 طبقه دارد که یک طبقه آن تجاری و سایر طبقاتش اقامتی است. این هتل آپارتمان لوکس دارای 332 آپارتمان است که در 7 طبقه پراکنده شده‌اند. اگر می‌خواهید اقامتی اقتصادی را در مکانی شیک و آرام تجربه کنید و تا حرم نیز فاصله چندانی نداشته باشید، هتل حیات شرق را از یاد نبرید.

قرارگیری این هتل در قلب مشهد و دسترسی آسان به حرم و مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری سبب شده که بسیاری از مسافران آن را برای اقامت انتخاب کنند. هر چند که معیارهای دیگر مانند قیمت منصفانه و تمیزی و نظافت هتل نیز در این امر بی‌تأثیر نیست.

واحدهای اقامتی حیات شرق همگی متراژ خوبی دارند و حسابی دلباز هستند و شما می‌توانید با خانواده در آن‌ها مستقر شوید. اتاق دو تخته دبل، سوئیت دو تخته یک خوابه، سوئیت چهار تخته دو خوابه و سوئیت شش تخته سه خوابه برخی از واحدهای این مجموعه هستند. از نکات مثبت دیگر درباره واحدها داشتن نشیمن و آشپزخانه در تمامی آن‌هاست که به شما اجازه می‌دهد هر وقت هوس آشپزی کردید، فوری دست به کار شوید.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات کافی، دکوراسیون لوکس و چیدمان زیبا و همچنین چشم‌اندازی تماشایی از برخی واحدها به گبند طلایی حرم، برخی از مشخصات واحدهای اقامتی حیات شرق است. امکانات عمومی هتل نیز کیفیت و کمیت خوبی دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • ترانسفر رایگان مهمانان
  • واحدهای تمیز و نورگیر
  • اینترنت رایگان محدود
  • آتلیه
  • امکانات لازم برای اقامت افراد معلول، جانبازان و سالمندان
  • رستوران با غذاهای خوشمزه و باکیفیت
  • بوفه صبحانه
  • فروشگاه و غرفه
  • صندوق امانات
  • پارکینگ رایگان و مسقف.

با نگاهی به نظرات این هتل به این نتیجه رسیدیم که حیات شرق از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است. فاصله کوتاه تا حرم، آرامش و سکوت فضای هتل، تمیزی واحدها، دسترسی خوب به نقاط مختلف شهر و برخورد خوب پرسنل از بدو ورود تا خدمات‌دهی مناسب برخی از نکاتی است که در نظرات به آن برخوردیم.

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری جزو بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم در خیابان اصلی شهر یا همان خیابان امام رضا (ع) است. این هتل آپارتمان سه ستاره در خیابان امام رضا 19 واقع شده و تا باب‌الرضا حدود یک کیلومتر و 400 متر فاصله دارد.

هتل آپارتمان معین درباری مشهد از هتل‌های معروف و باسابقه مشهد است که در سال 1378 افتتاح شده و در سال 1392 به منظور به‌روزرسانی امکانات و ارتقای کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم دارای 4 طبقه اقامتی است و 32 واحد سوئیت و آپارتمان دارد.

از نکات قابل‌توجه درباره معین درباری قیمت مناسب واحدهای آن است که با هزینه نسبتاً مناسب قابل رزرو هستند. در این هتل پرسنل مجرب و کارآزموده با بهره‌گیری از امکانات مناسب تلاش می‌کنند تا خدمات خوبی ارائه دهند و رضایت مهمانان را جلب کنند.

واحدهای هتل آپارتمان معین درباری مشهد شامل آپارتمان‌های دو خوابه با ظرفیت 4 تا 6 نفر، سوئیت دو نفره، سه نفره و چهار نفره می‌شود. خوشبختانه در تمامی این واحدها امکان پخت‌وپز برای مهمانان فراهم شده و امکانات خوبی مانند تلویزیون، اینترنت، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام نیز در نظر گرفته شده است.

سالن پذیرایی، رستوران با ظرفیت 70 نفر، پارکینگ و سرویس رایگان هتل که روزانه یک بار به حرم می‌رود، تعدادی از امکانات عمومی هتل آپارتمان معین درباری است.اینترنت، گشت نیم‌روزی، خدمات برای معلولین و خدمات لابی نیز دیگر امکاناتی است که در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان بنفشه مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم، هتل آپارتمان بنفشه واقع در خیابان امام رضا 36 است. این هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم فعالیت خود را در سال 1375 در ساختمانی 4 طبقه آغاز کرده و 16 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. دسترسی خوب به حرم و مراکز مهم شهری و قیمت مناسب دو مزیت اصلی هتل آپارتمان بنفشه است که بیشتر مسافران در نظرات خود به آن اشاره کرده‌اند.

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد

یکی دیگر از نام‌های آشنا در فهرست بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم، هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد است. این هتل در حدفاصل خیابان شیرودی 5 و 7 قرار گرفته و دارای 20 واحد اقامتی است. هتل آپارتمان قصر خورشید در سال 1386 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1398 جهت ارتقای کیفیت خدمات، بازسازی شده است.

واحدهای این مجموعه اقامتی شامل سوئیت یک خوابه و دو خوابه، آپارتمان یک خوابه با دو تخت، آپارتمان یک خوابه با سه تخت، آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه با 5 تخت می‌شود. قصر خورشید از ارزان‌ترین هتل‌های مشهد است که از امکانات آن می‌توان به پارکینگ اختصاصی، امکان آشپزی در واحدها و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آرین بهترین هتل آپارتمان مشهد در ابتدای خیابان امام رضا 3 است. این هتل در سال 1396 در ساختمانی 4 طبقه با 30 واحد اقامتی به بهره‌برداری رسیده و مسافران با هزینه مناسب می‌توانند آن را رزرو کنند. هتل آپارتمان آرین از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که تا باب‌الرضا تنها 450 متر فاصله دارد. دسترسی فوق‌العاده به حرم رضوی و قیمت مناسب دو معیار اصلی در انتخاب این هتل برای مسافران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان