اطلاعات کپسول کارتیدنس و موارد منع مصرف آن

کپسول کارتیدنس یک کپسول مکمل تغذیه‌ای با عوارض کم بوده که به غضروف سازی در بدن ورزشکاران کمک می کند. این کپسول موارد مصرف افرایش سوخت و ساز بدن را دارد.

اطلاعات کپسول کارتیدنس و موارد منع مصرف آن

برای کسب اطلاعات دارویی لازم می‌ توانید در این بخش آگاه همراه ما باشید و اطلاعات دارویی مورد نیاز خود را در این بخش کسب کنید. در این قسمت می‌ توانید با کپسول کارتیدنس و عوارض جانبی آنها آشنا شوید. همچنین موارد مصرفی این کپسول را در این بخش عنوان خواهیم کرد.

کارتیدنس برای زن باردار

کپسول کارتیدنس:

این کپسول و موارد مصرفی فوق العاده‌ ای داشته و مهم‌ ترین مورد مصرف آن برای غضروف سازی می‌ باشد. سه ترکیب اصلی در این کپسول گلوکزآمین، کندوروئیتین، و سولفات موجب هم افزایی غضروفی شده و به نوعی غضروف سازی ایجاد می‌ کند. این نوع کپسول می‌تواند به بهبود التهابات غضروفی نیز کمک کند. بهبود التهاب‌های ناشی از آتروز نیز یکی دیگر از موارد مصرف این دارو است.

موارد کاربرد دارو:

همانطور که عنوان شد، این دارو موارد مصرف غضروف سازی دارد. مهم ترین مورد مصرفی این دارو کمک به بهبود التهاب‌های شما است. افزایش قابلیت تحرک و کاهش التهاب مفاصل نیز از دیگر موارد مصرف این دارو است.

جلوگیری از تخریب و فرسایش غضروفان نیز مورد دیگری بوده که این دارو را برای آن تجویز می‌ کنند. کمک به حفظ مفاصل ورزشکاران نیز از موارد مصرف این دارو هستند.

عوارض کارتیدنس

روش مصرف:

روزانه سه بار هر بار یک بار کپسول مصرف کنید. این کپسول را باید در شرایط خنک و خشک نگهداری نمایید. این کپسول را دور از دسترس کودکان نگهداری کرده و باید با تجویز پزشک مصرف کنید.

موارد منع مصرف:

برای افراد باردار و شیرده این دارو منع شده و تنها در صورت تجویز پزشک می‌ توان از این دارو استفاده کرد. افرادی که به غذاهای دریای حساسیت زیادی دارند نیز این دارو را نباید مصرف کنند.

کپسول نوعی مکمل تغذیه‌ ای به شمار می‌ آید که افراد ورزشکار برای غضروف سازی از آن استفاده می‌ کنند. این دارو به بهبود سلامت بدن کمک کرده و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌ دهد. این دارو به صورت هیدروکلراید دارای عوارض کمتری خواهد بود.

کپسول کارتیدنس

عوارض جانبی مصرف دارو:

این دارو عوارض جانبی چندانی نداشته و گزارش‌ هایی مبنی بر عوارض مصرف این دارو وجود ندارد. اما گاهی تداخل‌ های دارویی می‌ تواند موجب مشکلاتی شود. با توجه به اینکه این دارو خاصیت مکمل تغذیه‌ ای دارد، می‌ تواند مانند سایر مکمل‌ ها دارای عوارض زیر باشد:

  • اسهال
    تهوع
    یبوست

در واقع می‌ توان این دارو را یکی از داروهای کم عوارض دانست. این دارو همچنین برای پیشگیری از پوکی استخوان نیز استفاده می‌ شود. این دارو را بهتر است با تجویز پزشک مصرف کنید.

مصرف این دارو برای افرادی که آرتروز دارند:

این دارو برای افرادی که دارای آرتروز هستند نیز تجویز می‌ شود. زیرا به روند افزایش غضروف سازی کمک کرده در واقع این افراد به دلیل آرتروز غضروف سازی در آنها کاهش پیدا کرده و با مصرف این دارو می‌ توانند از کاهش یافتن آن جلوگیری کنند.

طبق تحقیقات و بررسی مصرف این دارو می‌ تواند مشکلات قلبی و عروقی را در افراد نیز کاهش دهد. زیرا یک نوع مکمل تغذیه‌ای بوده و سوخت و ساز بدن را افزایش خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر