نخست‌وزیر عراق: حمله اسرائیل به غزه تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان است

«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق ضمن حضور در نماز مشترکی که اسقف کلدانی در کلیسای کلدانی‌ها در مرکز بغداد به نیت توقف جنگ غزه و برقراری ثبات در منطقه اقامه کرد، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان دانست.

«محمد شیاع السودانی» ضمن حضور در در کلیسای کلدانی‌ها در مرکز بغداد، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان دانست.
 
به گزارش ایسنا، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق ضمن حضور در نماز مشترکی که اسقف کلدانی در کلیسای کلدانی‌ها در مرکز بغداد به نیت توقف جنگ غزه و برقراری ثبات در منطقه اقامه کرد، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان دانست.
 
به نقل از سایت خبری شفقنا، السودانی تاکید کرد: در سایه سکوت جامعه جهانی در برابر نقض‌های اشغالگر، 10 ماه است که کشتارها، ویرانی‌ها و خرابکاری‌ها به علیه مسلمانان و مسیحیان فلسطینی بی‌گناه و بی‌دفاع، اماکن مذهبی، کلیساها، مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس در منطقه کوچکی که بیش از دو میلیون جمعیت دارد، ادامه دارد.
 
وی افزود رژیم صهیونیستی تمامی ارزش‌ها، توافقات و قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است و آنچه که رخ می‌دهد قانون جنگل و حمله به انسان در همه جاست.
 
السودانی گفت موضع دولت بغداد در قبال این حوادث که منطقه را آبستن جنگ و درگیری کرده است، موضع همه اقشار عراق است.
 
وی تاکید کرد: ما با فلسطین که نماینده موضوع اصلی عراق است، همبستگی داریم و تجاوزاتی را که ثبات منطقه و جهان را تهدید می‌کند، رد می‌کنیم. تلاش ما با دوستان برای توقف این تجاوز ادامه دارد.
 
السودانی همچنین تصریح کرد: ما به هیچ طرفی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور را مخدوش کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر