استقلال با ترکیب ناقص به مصاف شمس آذر می‌رود

استقلال به دلیل مصدومیت، محرومیت و مشکلات اداری، در دیدار مقابل شمس آذر با ترکیبی متفاوت از اسکواد اصلی به میدان خواهد رفت. غیبت چند بازیکن کلیدی، کار را برای جواد نکونام دشوار کرده است.

استقلال با ترکیب نصف و نیمه نسبت به اسکواد اصلی به مصاف شمس آذر خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت ابوالفضل جلالی، محرومیت مهرداد محمدی و همچنین غیبت و بلانکو، استقلالی‌ها برای شروع فصل از حضور سه بازیکن اصلی خود محرومند.

همچنین، آی تی سی اندونگ، بازیکن خارجی این تیم هنوز صادر نشده و البته کاکوتا بازیکن کنگویی هم با توجه به اینکه تازه به جمع نفرات تیم اضافه شده، از شرایط آرمانی به دور است.

جالب است بدانید استقلال در سفر به قزوین، سه دروازه‌بان را با خود به این شهر برده و با توجه به فهرست طولانی غایبان نامدار استقلال، تیم جواد نکونام برخلاف ظاهر کهکشانی از چهارده تا پانزده بازیکن برای رقابت با شمس آذر استفاده خواهد کرد.

از بین خریدهای امسال استقلال، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، سامان فلاح، محمدحسین اسلامی و آلمدین زیلیکیچ،  آماده حضور در بازی هستند. ضمن اینکه کارت بازی عباس شرفی، دیگر خرید جدید استقلال نیز صادر نشده و آبی‌پوشان 6 بازیکن خود را در این بازی در اختیار ندارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر