شهادت ۹ فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به غزه

، ۹ فلسطینی از جمله ۶ نفر از همراهان و محافظان شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی پیشین جنبش حماس در غزه در حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه الشاطئ واقع در غرب این شهر شهید شدند.

منابع خبری دوشنبه شب از شهادت 9 فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به غرب شهر غزه خبر دادند.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، 9 فلسطینی از جمله 6 نفر از همراهان و محافظان شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی پیشین جنبش حماس در غزه در حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه الشاطئ واقع در غرب این شهر شهید شدند.
 
بر اساس این گزارش، از صبح دوشنبه نیز دست کم 35 فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه شهید شدند.
 
بر اساس جدیدترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 (15 مهرماه1402) تاکنون به 40 هزار و 139 نفر رسیده است.
 
به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین 15 مهرماه 1402 (هفتم اکتبر 2023) عملیات «طوفان الاقصی» را از جنوب فلسطین علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402 ( 24 نوامبر 2023) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه و یک وقفه برای تبادل اسرا برقرار شد.
 
این وقفه یا آتش بس موقت هفت روز طول کشید و سرانجام 10 آذر (اول دسامبر 2023 ) به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.
 
با گذشت بیش از 10 ماه از حمله رژیم اسرائیل، بخش وسیعی از نوار غزه در بحبوحه محاصره فلج‌کننده و انسداد ورود مواد غذایی، آب تمیز و دارو ویران شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان