ماهان شبکه ایرانیان

برای کسانی که ساده لوحانه فکر می کنند اسرائیل با مردم ایران کاری ندارد (+فیلم)

‏ اویخای چندبار تاکید می‌کند که «ایرانیان»برای شما از همه کس خطرناکترند!

* سهند ایرانمهر

این اویخای ادرعی سخنگوی ارتش اسراییل است که تباری سوری دارد و طبیعتا به عربی مسلط و برای جهان عرب چهره‌ای آشناست. او در این ویدیو با اعراب همدلی می‌کند و به یادشان می‌اندازد که یادتان رفته امام عبدالوهاب و ابن‌تیمیه( منهاج‌السنه پاسخ به‌منهاج‌الکرامه علامه حلی) در مورد روافض شیعه چه گفتند و خطر این شیعیان ایرانی را از یهود و مسیحی برای شما بیشتر می‌دانستند؟

اویخای چندبار تاکید می‌کند که «ایرانیان»برای شما از همه کس خطرناکترند!  

‏اسحاق هرتسوگ، رییس‌جمهور اسراییل هم کمی بعد از حمله اسراییل به غزه گفت:« مردم غزه مقصرند چون علیه حماس قیام نکردند» تا بنحوی این پیام را بعد از کشتار غیرنظامیان بدهد که اگر قافیه تنگ آید برای اسراییل توجیه کافی برای مجازات جمعی صرف‌نظر از عقیده و نگاه سیاسی‌شان هست. قاعده ای که برای هر کشور و مردم دیگری هم جاری است. 

‏الجزیره هم با یادآوری اصطلاح «عملیات محدود» دنیل هاگاری دیگر سخنگوی ارتش اسراییل پیش از حمله به غزه و لبنان و مقایسه آن با کشتار جمعی در هر دو‌ منطقه  نشان داد که در تهاجم‌های اسراییل منطق خشک‌وتر حاکم است و «عملیات محدود» عملا یعنی کشتار و ویرانی وسیع جمعی و این منطق استثنا بردار نیست.

‏امروز هم یواو گالانت وزیرجنگ اسراییل به صراحت گفت:«ایران» ممکن است به سرنوشت غزه و لبنان دچار شود! ( ایران و نه فقط نظام حاکم بر ایران چنانکه غزه و لبنان و نه فقط حماس و حزب‌الله).

‏آن‌وقت عده‌ای با گزاره‌هایی چون «اسراییل با ایران کار نداره»،«اسراییل در زمان جنگ از ما در برابر عراق حمایت کرد»، «اسراییل با ایرانیا کاری نداره»، « چرچیل هم به دوگل علیه مارشال پتن کمک کرد»، برای حمله مخدوم بی‌عنایتی هورا و تعصب موجودی را می‌کشند که لااقل بابت این بلاهت ترحم‌انگیز به این جماعت، ترحم و  تعصب ندارد!

منبع: کانال نویسنده

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان