ماهان شبکه ایرانیان

قالیباف: براساس باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم

قالیباف تاکید کرد: ما هرگز در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نخواهیم شد چون ما براساس باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ما شهدای عزیزی را از دست دادیم که عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم اما هرگز منفعل نیستیم و شجاعانه و مدبرانه مسیر را ادامه می‌دهیم.
 
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و بزرگداشت شهدای مقاومت گفت: به روح پرفتوح همه شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و شیخ اسماعیل هنیه و همه شهدا درود می‌فرستم.
 
وی افزود: بدون شک در این مقطع شهدای عزیزی را از دست دادیم که برای ما سخت و مصیبت بزرگی است. حتما جای خالی آنها را با تمام وجودمان حس می‌کنیم. وجود آنها برای ما برکت، قدرت، صلابت و امنیت به همراه داشت.
 
رئیس مجلس افزود: ما عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم البته شک نداریم که آنها ماندگار شدند و ما جا مانده؛ شک نداریم امروز روح آن عزیزان همراه، همدم و حامی جبهه مقاومت است. در حین آنکه عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم اما هرگز منفعل نیستیم بلکه شجاعانه و مدبرانه مسیر را ادامه می‌دهیم.
 
قالیباف خاطرنشان کرد: هرچند همگان دیدند که چگونه دشمن کودک‌کش و جنایتکار ناجوانمردانه رفتار کرد ولی در صحنه رویارویی در میدان بازماند و جنایت کرد. ما همه می‌دانیم مسئول و حامی این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است.
 
قالیباف تاکید کرد: ما هرگز در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نخواهیم شد چون ما براساس باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان