ماهان شبکه ایرانیان

تجاوز از سرعت مجاز و مطمئنه عامل تصادفات مرگبار در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: برابر تجزیه و تحلیل تصادفات یکی از مهمترین عوامل پایه‌ای تخلفات و تصادفات حرکت وسایل نقلیه با سرعت‌ های غیر مجاز و غیر مطمئنه است.

تجاوز از سرعت مجاز و مطمئنه عامل تصادفات مرگبار در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین  از کرمانشاه به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور محمد حیدری، اظهار کرد: سرعت مجاز سرعتی است که توسط قانون‌گذار حداقل و حداکثر آن از طریق علائم تعیین شده باشد و راننده با توجه به شرایط خود، راه، آب و هوا و وضعیت خودرو اتخاذ می‌کند تا قادر به کنترل و هدایت وسیله نقلیه و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه باشد.

وی در خصوص دیگر موارد حرکت با سرعت مطمئنه افزود: حرکت در تقاطع‌های فاقد چراغ و مامور و تابلوی ایست، در سر پیچ‌ها، معابر وگذرگاه‌های پر تردد، تپه‌ها، سرازیری‌ها و سر بالایی‌ها در محل‌هایی که موانعی در مسیر حرکت رانندگان وجود داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی، مه، کولاک یا هنگامی که بیشتر از 50 متر دید نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: رانندگانی که در معابر شهری دارای سرعت و یا مرتکب تخلفات حرکات مارپیچ و نمایشی و یا آلودگی صوتی شوند، تحت رصد دوربین‌های هوشمند شناسایی و به مدت 2 هفته توقیف و سایر جرائم و محدودیت‌ها در خصوص رانندگان اعمال می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان