ماهان شبکه ایرانیان

قرص های چاقی و رژیم غذایی

کلا وقتی اسم رژیم میاد به یاد این میوفتیم که رژیم بگیریم لاغر بشیم یا بر عکس ، حالا مجموعه یی خوراکی است که افرادی مصرف می کنند‌ .

images_1729082673_670fb531981fc.jpg

رژیم غذایی یا رژیم تغذیه ایی

کلا وقتی اسم رژیم میاد به یاد این میوفتیم که رژیم بگیریم لاغر بشیم یا بر عکس ، حالا مجموعه یی خوراکی است که افرادی مصرف می کنند‌ .

بعضی از افراد مایلند در رژیم غذای تنها از گیاهان استفاده کنند ، که به آنها گیاه خوار می گویند یه نوع دیگه از رژیم تغذیه ایی هست که بهشون میگن خام گیاه خواری ، بسیاری از افراد به رژیم غذایی توجه نمی کنند یا میگن که رژیم فقط برای آدمای چاق یا لاغر است. ‌

نه اینطور نیست کلا رژیم غذایی برای همه افراد هست حتی کودکان چاق ولاغر نداره . بعضی چیزها هستن که باید بخورید بعضی ها نه وهمه میتونن از یه رژیم استاندارد مصرف کنند و سالم بمانند ‌.

رژیم های انواع مختلفی دارد که باید با شرایط جسمانی مطابقت داشته باشه

راه ساده برای لاغری اندام استفاده از قرص لاغری گوجی بری می باشه

رژیم کتوژنیک

یه نوع رژیم غذایی هست بنام《رژیم کتوژنیک 》ممکن این رژیم برای بعضی افراد مناسب باشه وبرای کسی دیگه نامناسب و نامطلوبی بر بدنش بگذاره .

ولی در کل با یه متخصص تغذیه مشورت کنید بیشتر میتونن راهنمایی کنن که چه رژیمی رو به کار بگیرید .

فعلا بهترین رژیم همون رژیم کتوژینیک هست یک برنامه غذایی مناسب برای چربی سوزی هست که میزان مصرف کربوهیدرات رو به حداقل میرسونه ‌و میتونه چربیهای سالم و پروتئین مصرف کنه . این رژیم قبلنا برای درمان بیماریهای مختلف مورداستفاده میشد و برای بیماری دیابت استفاده میشد .

همانطور که گفتیم مصرف کربوهیدرات رو کاهش میده و مهمترین مزیتی که داره این است که شماها رو برای مصرف چربیهای سالم معرفی میکند .


 

رژیم فستینگ

یه رژیم دیگری هست بنام رژیم فستینگ ، که حتی برای افراد لاغر هم مورد استفاده میشه ، رژیم فیستینگ تاثیر بسیار زیادی روی وزن و لاغری دارد وعوارض ، معایب به همراه دارد ولی جای نگرانی ندارد چون متخصص تغذیه یی هست که شماها رو راهنمایی کند .

رژیم فستنیگ انواع مختلفی دارد . مثلا در زمان روزه داری ۱۶ ساعت گرسنگی و۸ ساعت غذا خوردن ‌. دراین رژیم افراد باید برای یه زمانی ۱۶ ساعت غذا نخورن یعنی چیزی مصرف نکنند. با این وجود بدن از تمامی ذخایر قند برای تامین انرژی مصرف می کند برای زمانیست که ذخیره گلوکز و کربوهیدرات به پایان برسد بعد به سراغ چربیها می رود .

انواع رژیم فیستینگ :

روزه داری در روزهای مختلف

در یه زمان مشخص غذا مصرف کنه یعنی زمان مشخصی برای غذا خوردن نداره

یا در کل روز ، روزه داری کنه هستن افردای که کل روز غذایی یا چیزی نمیخورن

رژیم اتکینز

یه نوع رژیم دیگری هست بنام رژیم اتکینز که برای لاغر شدن است که مصرف کربوهیدرات را کاهش میدهد این رژیم شبیه رژیم کتوژنیک که میزان مصرف پروتئین و چربیهای سالم در رژیم اتکینز افزایش میابد و مصرف کربوهیدرات به حداقل می رسد‌ . هدف اصلی این رژیم مصرف متعال کربوهیدرات ، پروتئین و چربی است‌ این برنامه غذایی ازبیماریهای مثل دیابت ، بیماریهای قلبی جلوگیری میکند .

فرق بین رژیم کتوژنیک و اتکینز چیست ؟

این دو رژیم شباهت زیادی باهم دارن . ولی مصرف پروتئین در رژیم اتکینز بیشتر است . و هدف اصلی کتوژنیک اینه که میزان مصرف کربوهیدرات کاهش یابد . این یعنی که بدن برای مدت طولانی از چربی برای تامین انرزی استفاده کرد . در حالی که رژیم اتکینز میزان مصرف کربوهیدرات به مرور زمان افزایش میابد .

رژیم موتورز :

یه رژیمی که در طی ۷ روز تاثیر بسیار زیادی در لاغری دارد که در طی ۴ تا ۷ کیلو گرم کاهش وزن پیدا میکند . تنها عیب مهم این رژیم این است که گروه های غذایی مورد نیاز بدن را حذف می کند . کسایی که در هفته اول ۷ کیلو گرم وزن کم می کنند باید غذاهای سالم و کم کالری بخورن برخی از مواد غذایی شامل . گوشت ، شیر ، سبزیجات هستن که باید در برنامه ی غذایی باشند .

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم وپهلو چه چیزی هست . رژیمی که شکم وپهلو رو لاغر کنه نیست تمام رژیمهای غذایی سالم بر چربی سوزی شکم وپهلو تاثیر گذار هست اگر وزن شدیدی روی این دوتا شکم و پهلو هست باید با یه متخصص تغذیه صحبت کرد . یکی از بهترین کارها برای لاغری باید به تمرینات ورزشی انجام داد مثلا تمرینات هوازی . برای لاغر شدن شکم و پهلو باید از شکر و چربیهای خودداری کرد.

ساده ترین راه لاغری افراد استفاده از قرص لاغری چیاسید می باشه


 

وقتی صحبت از رژیم‌چاقی می شود، یک سری مواد غذایی معرفی میشود که * پرکالری و سالم * هستند وبه افزایش وزن کمک می کند .

رژیم‌‌ های چاقی

برنامه های غذایی پرکالری هستند ، که مقدار انرژی دریافتی را افزایش میدهند ، هر نوع رژیم غذایی چاقی ممکن است برای یک شخص مناسب باشد و برای شخص دیگری تاثیری نداشته باشد.

بهترین رژیم ها برای چاقی و افزایش وزن

بهترین مواد غذایی که به افزایش وزن کمک میکند و باید در رژیم چاقی قرار بگیرد .

نتیجه گیری از موضوع رژیم های چاقی اینکه اگر بارها برای افزایش وزن تلاش کردیم و به نتیجه نرسیدیم باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم ، تا با توجه به قد و وزن رژیم غذایی و اصولی ارائه دهد ، همچنین در صورت نیاز آزمایشهایی تجویز می کند و سپس رژیم چاقی مناسب را طرح می کند.

از قرص های چاقی موثر

اولیش قرص چاقی اپل معروف به قرص چاقی بدن

یکی از بهترین وبدون عوارض است که برای تنظیم اشتها وبرای رفع خستگی میشناسن و ویتامینهای گروه B درونش وجود دارد .مجموعه ایی از موجودات ریز وخشک شده که طی فرآیندهایی که روی آنها انجام شده از دست داده اند .


 


 

قرص چاقی گلگسی فت

این قرص کاملا گیاهی وانرژی زا هستش وبرای افزایش وزن بدن وعمومی و یکنواخت برای تمام قسمتهای بدن میشه استفاده کرد . تنها عوارض که دارد ممکنه اضافه وزن بیشتر بشه مصرف بیش از اندازه ازش .

قرص معروف دیگه قرص گین آپ :

این قرص بخاطر چاق کننده در بازار به فروش میرسد یک دارو نیست بلکه نوعی مکمل غذایی که بعضی ویتامینهای B12.B6 وE. A.C و قرص بیوتین به صورت اشتها آور مانند روی ، پتاسیم وکلسیم وفسفر است این قرصها کمک به عضله سازی می کنند.

قرص چاقی بعدی البته قرص نه کپسول چاقی دراگون :

این کپسول حدود ۶ الی ۱۲ کیلوگرم افزایش وزن دریه دوره ی تضمین میکند حتی برای چاقی صورت هم هست .

قرص چاقی فت فست :

گیاهانی ست که بر افزایش وزن کمک میکنه سریع بدن چاق میشه ودرطی یک ماه با خوردن ۶۰ عددقرص درافراد لاغر حدود ۶ الی ۱۵ کیلوگرم وزن اضافه میکنن . قرص فت فست زنان باردار وشیرده وافراد بالای ۶۰ سال و زیر ۱۵ سال نباید از این قرص مصرف کنند ‌.

قرص چاقی گلگسی فت

یکی دیگر از راه های ساده چاق شدن استفاده از قرص چاقی گلگسی فت است .

این قرص در بازار موجود هست این قرص هم زمان نباید با آنتی بیوتیک مصرف شود و برای افراد زیر ۱۸ سال وبالای ۶۰ سال و بیماریهای قلبی . کلیوی . فشارخون بالا یا پایین نباید مصرف کنند ترکیبات این قرص گیاهی بوده واز گلوتامین وریشه درخت بامبو ترکیب شده .

قرص فست اکستریم است ‌.

این قرص معمولا برای چاقی نیست ولی چون اشتها رو زیاد میکنه واشتها آورم هست . بیشتر این قرص برای ضد افسردگی .آرام بخش .درمان میگرن مورد استفاده میشه . وافرادی که زخم معده .صرع . بیماری کبدی و کلیوی . بیماریهای خونی باید از این قرص خودداری کنند و با تنظیم متابولیسم بدن و افزایش قدرت جذب غذا برا چاق شدن به افراد لاغر کمک می کند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان