۱۵ سریال محبوب سال ۲۰۱۶ [قسمت دوم]

با رسیدن به ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۶ وقت آن رسیده است که نگاهی به سریال ها و بازیگرانی که در طول سال با آن‌ها وقت گذرانده‌ایم بی اندازیم. در اینجا پانزده سریال از بهترین سریال ها را که در نمایش خانگی و طول هفت ماه‌نشان داده‌شده‌اند را بررسی می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید.

با رسیدن به ماه‌های پایانی سال 2016 وقت آن رسیده است که نگاهی به سریال ها و بازیگرانی که در طول سال با آن‌ها وقت گذرانده‌ایم بی اندازیم. در اینجا پانزده سریال از بهترین سریال ها را که در نمایش خانگی و طول هفت ماه‌نشان داده‌شده‌اند را بررسی می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید.

9- بهتر است سائول را باخبر کنی (Better Call Saul)


فصل دو این سریال هم همانند فصل اول آن تمام المان‌های قبلی خودش که بازی‌های مافیایی، قانون‌گریزی بود را با خودش دارد و شاید می‌توان گفت بهتر از فصل اول هم شده است. جیمی که نقشش را باب ادینکیرک (Bob Odenkirk) بازی کرده به همزاد خودش که سائول گودمن (Saul Goodman) باشد نزدیک‌تر شده است، ادینکریک با بازی خوبش ما را به شخصیت جیمی علاقه‌مند می‌کند، درحالی‌که ما انتظار داریم این شخصیت در طی داستان محو شود. این سریال یک‌روند آهسته دارد و شاید باب میل بسیاری نباشد، ولی برای کسانی که از طرفداران سریال برکینگ بد (Breaking Bad) نبودند یک سرمایه‌گذاری خوب است.

8- بوش (Bosch)


کارگاه هری بوش (Harry Bosc) همان‌طور که شما انتظار داشتید نتوانسته است جرائم و جنایت‌های سازمان‌یافته و استادانه را حل کند؛ اما او توانسته است یک رؤیایی پلیس‌های شهر لس انجلس را که همیشه دلشان می‌خواسته است خارج از قوانین پلیسی و دست‌وپا گیر به کار خودشان عمل کنند را برآوردهاست. این سریال بر اساس رمان میشل کانلی (Michael Connelly)، ساخته‌شده است. روندی ساده و آهسته‌ای همانند کتاب دارد و شما برای تحمل این سریال باید شکیبایی بسیاری داشته باشید.

7-دره شاد (Happy Valley)


اسم این سریال را با عنوان یک کمپ آموزشی کودکان اشتباه نگیرید، این سریال مخصوص انسان‌های بالغ و بزرگ‌سال است. و واقعیت این است که اصلاً خوشحالی هم در این سریال وجود ندارد. ولی تنها چیزی که می‌توانیم در مورد ناراحتی و غم موجود در این سریال به شما بگوییم، گریم بسیار خوب بازیگران است. حوادثی که در بازه‌های زمانی پشت سرهم، گیج‌کننده، تعجب‌آور، دراماتیک و جنایی هستند عمدتاً شخصیت‌های داستان نوشته‌شده به دست سالی وینورایت (Sally Wainwright) را دچار دگرگونی می‌کنند. ازجمله این بازیگران سارا لنکشایر (Sarah Lancashire) است. ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم تیرگی و تاریکی به‌زودی از بین برود، وگرنه این سریال با این روند تاریک مشکل‌ساز خواهد شد.

6- پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)


یکی از بهترین کارهای تولیدشده از زمان توپ‌های طلایی جاسپر کاروت (Jasper Carrott ’s Golden Balls) تاکنون که در مورد بیرمنگام و درام گانگسترهای این شهر باشد همین سریال است، سریالی که استانداردهای سینمایی را با خود دارد و هر عصر پنجشنبه بینندگان کانال BBC2 را سرگرم می‌کند. شخصیت اصلی و بازیگر نقش اول این سریال چیلیان مورفی (Cillian Murphy) است. فصل سوم همراه با بازگشت تام هاردی (Tom Hardy) به‌عنوان پدر جک هکت (Jack Hackett) و اضافه شدن خشونت‌های جدید است. این سریال تا فصل دهم وعده پخش داده است.

با ما در قسمت بعدی همراه باشید.

 

مقالات مرتبط

آلیس در سرزمین عجایب و 13 نکته‌ای که ممکن است ندانید

alice-in-wonderland-facts


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر