سری جدید آرایش صورت مدرن و جذاب + تصاویر

انتخاب آرایش صورت مناسب با چهره، نقش زیادی در زیبایی چهره دارد که در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگوبرداری نمایید.

انتخاب آرایش صورت مناسب با چهره، نقش زیادی در زیبایی چهره دارد که در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگوبرداری نمایید.

انتخاب آرایش صورت کاملا سلیقه ایی است البته با دقت و رعایت نکات مهم می توانید زیباترین آرایش را انتخاب نمایید. در این میان مشاهده مدل های متنوع و جدید انواع آرایش مناسب صورت های مختلف کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید. بر همین اساس در این مقاله مجموعه ایی از مدل های شیک و به روز انواع آرایش را گردآوری نموده ایم که با الگو برداری از آنها می توانید مناسب ترین و زیباترین آرایش را داشته باشید. تا پایان با این مدل های شیک و جذاب همراه ما باشید.

مدل های جدید و شیک آرایش صورت :

با رعایت نکات مهم می توانید بهترین و مناسب ترین آرایش صورت را انتخاب نمایید، یکی از این نکات توجه به فرم کلی صورت است که نقش مهمی در انتخاب نوع آرایش دارد و بهتر است با توجه به آن بهترین و مناسب ترین آرایش را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی مدل های مختلف صورت و آرایش های مناسب برای آنها می پردازیم که با رعایت آنها می توانید زیبایی و جذابیت صورت را دو چندان کنید.

آرایش صورت گرد و چاق :

برای افردای که صورت گرد یا چاق دارند آرایش های مختلفی وجود دارد که کمک می کند صورت آنها کشیده تر و لاغرتر به نظر آید، با انجام این سبک آرایش ها که مناسب با اینگونه چهره ها است می توانید تغییرات اساسی در چهره ایجاد نمایید و بر جذابیت صورت بیفزایید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.



آرایش صورت گردآرایش ایرانیآرایش جدیدمیکاپ صورت چاقمیکاپ صورت گرد

آرایش صورت لاغر و کشیده :

اغلب افرادی که دارای صورت لاغر و کشیده هستند، سعی دارند با انتخاب آرایش مناسب کاری کنند تا بعد از آرایش صورت شان گرد و تپل تر به نظر آید و با این کار زیبایی بیشتری به فرم صورت می بخشند. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید انواع آرایش برای صورت کشیده و لاغر را نشان می دهد که می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما باشند.

آرایش صورتمدل آرایش آرایش چهرهمدل آرایش زیباآرایش جدید صورتمیکاپ صورتمدل آرایش آرایش دخترانهمیکاپ صورت جدید

آرایش صورت دخترانه و ملایم :

در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایش ها اغلب به صورت کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

صورت گردمدل آرایش دخترانهمدل آرایشآرایش جدید صورت

مدل های متنوع و زیبای انواع آرایش صورت را مشاهده فرمودید، امیدواریم از مشاهده این مدل ها لذت برده باشید و با الگوبرداری از آنها بهترین و زیباترین آرایش را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و آموزش ها در این رابطه در بخش آرایش چهره دیدن فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان