به گزارش ایسنا، شاید نتوان آن اجرا را یک بازسازی از حادثهی سیل دانست، چون آن با عناصر طبیعت به خصوص آب و باد ارتباط داشت.
نوشین نفیسی این پرفورمنس طبیعی را در حیاط موزه هنرهای معاصر اصفهان اجرا کرد تا حادثه سیل را با مفاهیم عناصر طبیعی به چالش بکشد.
![](/Upload/Public/Content/Images/1398/02/07/2349330763i.jpeg)
در واقع این اجرا، یک بازسازی از واقعهی سیل نبود و به پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی سیل و تبعات آن، مستقیماً اشاره نداشت. این اجرا بیشتر به رابطهی لایهمند و چندگانهی انسان با هستی و عناصر طبیعت - در اینجا، آب و باد - اشاره داشت. به تنگنا، گریزناپذیری و تسلیم شدن انسان در برابر خشم طبیعت. در عین حال، این اجرا، لحظهای درنگ است بر فاجعهی سیل. جای خالی رفتگان و بازماندگان. یادمانی برای قربانیان و آنچه به چشم برهم زدنی طومار زندگی انسانی را درهم میپیچد.
![](/Upload/Public/Content/Images/1398/02/07/2349330778s.jpeg)