دستبند پلیس بر دستان یاسین یاکوزا

فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری فردی شرور و زورگیر معروف به "یاسین یاکوزا با سوابق متعدد کیفری در این شهرستان خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان یاسین یاکوزا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ غلامحسین عرب در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی گزارش واصله و شکایت های مردمی مبنی بر زورگیری و اخاذی توسط یکی از اتباع بیگانه با نام مستعار "یاسین یاکوزا" به همراه یکی از همدستانش در شهرستان دامغان به سرعت ماموران وارد عمل شدند و شناسایی و دستگیری آنان را در اولویت کار خود قرار دادند.

عرب اضافه کرد: ماموران در بررسی های تخصصی به عمل آورده از سوابق یکی از متهمان متوجه سابقه دار بودن در زمینه تجاوز به عنف فرار از زندان، اخاذی و ... شدند و به این نتیجه رسیدند که وی به همراه یکی از دوستانش طعمه های خود را ساعات اولیه شب در مکان های خلوت شناسایی و به مناطق بیابانی جنوب شهر انتقال و پس از مورد اذیت و آزار قرار دادن و فیلم برداری از آنها با تهدید به پخش آن در فضای مجازی اقدام به اخاذی از آنان می نماید.

وی به تشکیل چند تیم مجرب از ماموران به منظور شناسایی و دستگیری متهمان اشاره کرد و افزود: پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی محل اختفای متهمان را در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تصریح کرد: متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان