بازدید بیش از ۵۳۰هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان نهمین روز فروردین ۵۳۰ هزار و ۶۶۳ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

بازدید بیش از 530هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) ، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه دره و پل معلق آوج بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین از اقامت بیش از 35هزار شب اقامت در استان طی این مدت خبر داد و افزود : همچنین طی این مدت 35 هزار و 251 نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها،اقامتگاه های بومگردی، خانه مسافرها، زائرسراها مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم ها، کمپ ها، مهمانسراهای ادارات و... به ثبت رسیده است.
خزائلی با اشاره به استمرار اجرای طرح نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری ادامه داد: در این مدت به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی 728 بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته که این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان