چپ کردن تسلا مدل X یک کار بسیار سخت!

به نظر می‌رسد تسلا در حال تلاش برای چپ کردن مدل X بوده اما این اتفاق به این سادگی‌ها رخ نمی‌دهد!

چپ کردن تسلا مدل X یک کار بسیار سخت!

به نظر می‌رسد تسلا در حال تلاش برای چپ کردن مدل X بوده اما این اتفاق به این سادگی‌ها رخ نمی‌دهد!


مدیرعامل تسلا یعنی ایلان ماسک همیشه درباره ایمنی محصولات شرکت خود صحبت کرده است. گاهی اوقات او راست می‌گوید و گاهی اوقات هم سازمان‌های گوناگون خیلی با گفته‌های او موافق نیستند.


او گفته است:

مدل X اولین و تنها شاسی‌بلندی است که توانسته 5 ستاره از سازمان NHTSA را در هر بخش و زیرمجموعه دریافت کند. این خودرو پایین‌ترین احتمال چپ کردن و جراحت را در مقایسه با همه شاسی بلندها دارد.

این خودرو 5 ستاره ایمنی از سازمان NHTSA را دریافت کرده است. در واقع این خودرو در همه بخش‌ها از جمله تست چپ کردن 5 ستاره کامل را به دست آورده است. این اتفاق به ندرت در کلاس شاسی بلندها رخ می‌دهد. شاسی بلندها خودروهایی سنگین و قدبلند بوده و بیشتر در معرض چپ کردن قرار دارند. البته این موضوع درباره مدل X صادق نیست.


خودروهای الکتریکی مخصوصاً آن‌هایی که دارای مجموعه باتری با طراحی اسکیت بورد مانند دارند وزن بیشتری را در کف خودرو داشته و مرکز ثقل آن‌ها پایین‌تر است. همان‌گونه که مشاهده خواهید کرد این امر باعث می‌شود چپ کردن خودرو بسیار سخت باشد.


ما قبلاً شنیده بودیم که NHTSA نتوانسته این خودرو را چپ کند. هم‌اکنون تسلا برای اولین بار ویدئوی تست‌های داخلی خود را منتشر کرده است. خوب بود اطلاعاتی درباره سرعت، تعداد تست‌ها و… منتشر شود اما با این وجود نتایج به دست آمده کاملاً جلب‌توجه می‌کنند.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان