اختلاف مهران مدیری و رامبد جوان با اکبر عبدی!

کارگردان برنامه «شبی با عبدی» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «عبدی شو» ۷ تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

«محمدحسین لطیفی» کارگردان برنامه «شبی با عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت: خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده شده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به زمان دقیق پخش این برنامه نیز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «شبی با عبدی» 7 تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

به گزارش فارس، پیش از این گفته شده بود که مهران مدیری و رامبد جوان دارنده 2 برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت هایی با این برنامه‌ها پخش نشود.

شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است. 

سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کنندگان و جواد فرحانی مجری طرح این برنامه هستند. محمدرضا شهیدى‌فرد، محمدحسین لطیفی، سید کمال طباطبایی، جواد فرحانى، مریم نوابى نژاد از اعضای اتاق فکر این برنامه هستند و چندین نویسنده نیز این گروه را همراهی خواهند کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان