شروع کار محمدرضا گلزار با تلویزیون از هفته آینده

اولین قسمت از مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار پنج‌شنبه این هفته جلوی دوربین می‌رود و هفته آینده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شروع کار محمدرضا گلزار با تلویزیون از هفته آینده

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «برنده‌باش» عنوان مسابقه جدیدی است که رسانه ملی در زمانه رونق بازار اپلیکیشن‌ها از این فضا عقب نمانده و بازی را برپایه ارتقاء اطلاعات عمومی افراد ایجاد کرده است. هدف پیوست تلویزیونی بازی برپایه اطلاعات عمومی به افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی مخاطبان کمک می‌کند. در این اپلیکشن هم مردم می‌توانند لحظات مفرحی را سپری کنند و هم به اطلاعاتشان بیفزایند.

اما ماجرای این مشارکت از چه قرار است؟!

در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد. در واقع این مبلغ بزرگترین جایزه‌ای است که تاکنون در صدا و سیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

حضور در این مسابقه تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. افراد با پاسخ به سوالات مطرح شده، امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای حضور در برنامه افزایش می‌دهند. همچنین برای افرادی که نتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند اقدامات جذابی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.

این جریان‌سازی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای جلوی رونق بازار واردات خارجی را می‌گیرد و ما با یک بازی وطنی و داخلی هم مردم لحظات مفرحی را سپری می‌کنند و هم بر اطلاعات عمومی و آگاهی‌شان افزوده می‌شود. چرا که از طریق این ابزار بازی در طول هفته به صورت آنلاین مشارکت دارند و 4 برگزیده به «برنده باش» می‌آیند و به صورت آفلاین در فضای تلویزیون رقابت خودشان را ادامه می‌دهند.

اولین قسمت از این مسابقه روز پنج‌شنبه بیست و هشتم تیرماه جلوی دوربین می‌رود تا هفته آینده مهیای پخش از شبکه سوم سیما شود. این خبر را مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما هم طی گفتگویی تأیید کرده است.

به گزارش تسنیم، تهیه‌کنندگی «برنده باش» برعهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است. دو تهیه‌کننده‌ای که بنیانگذار و طراح اصلی برنامه پرمخاطب «دورهمی» هستند. این دو تهیه‌کننده پس از انتخاب مهران مدیری برای برنامه‌ای مانند «دورهمی»، این بار قرار است همراه با محمدرضا گلزار تولید مسابقه‌ای خاص و متفاوت را آغاز کنند. «برنده باش» قرار است پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه سه سیما برود.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان