مرسدس S۶۵ AMG تمیز با قیمتی بسیار نازل!

اگر از سدان های لوکس اوایل قرن ۲۱ خوشتان می‌آید شاید توجهتان به خودرویی همچون مرسدس بنز S کلاس W۲۲۰ مورد بحث ما جلب شود. این خودرو از یک نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو سود می‌برد.

مرسدس S65 AMG تمیز با قیمتی بسیار نازل!

اگر از سدان های لوکس اوایل قرن 21 خوشتان می‌آید شاید توجهتان به خودرویی همچون مرسدس بنز S کلاس W220 مورد بحث ما جلب شود. این خودرو از یک نیروگاه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو سود می‌برد.


خودروی یاد شده در لیست فروش قرار داشته و مدل 2006 است بنابراین از جمله آخرین خودروهای این اتاق می‌باشد که در سال 2005 با خط تولید خداحافظی کرده‌اند. همچنین علیرغم رنگ‌شدگی چندین جای بدنه واقعاً وضعیت کلی خودرو مناسب به نظر می‌رسد.


جدای از ظاهر گیراتر و ملزومات خاص بخش AMG، این خودرو دارای سیستم تعلیق با تنظیمات متفاوت، ترمزهای ارتقا یافته، رینگ‌های 5 پره جفت AMG و کابینی مجهز و سفارشی است.


در سراسر کابین چرم لوکس با چوب روی داشبورد، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها کار شده است. صندلی‌های جلو دارای عملکردهای گرم و سرد شونده و همچنین تنظیمات برقی و ماساژ می‌باشند؛ اما سرنشینان عقب نیز از آفتاب‌گیرهای برقی، صندلی‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع بخش عقب سود خواهند برد.


اما برسیم به پیشرانه 12 سیلندر مرسدس که قدرت 604 اسب بخاری و گشتاور 1000 نیوتون متری را از طریق یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب می‌فرستد. بهترین بخش موضوع اینکه خودروی یاد شده تنها 52220 کیلومتر کار کرده و برای یک سدان لوکسی که حدود 12 سال سن دارد اصلاً کارکرد زیادی نیست.


مرسدس S65 AMG مورد بحث دارای تاریخچه کامل سرویس‌ها بوده و در زمان نگارش این خبر بالاترین پیشنهاد برای آن 17500 دلار می‌باشد. از نظر ما این مرسدس قیمت بسیار مناسبی دارد به شرطی که بتوانید از عهده هزینه‌های سرویس آن بربیایید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان