ماهان شبکه ایرانیان

۲۰ روز در تانزانیا ; همراه با قبایل بادیه نشین

ولاد سیوپلی ، عکاسی آزاد از کشور رومانی است ، که تخصص او عکاسی از جوامع انسانی سرتاسر دنیا است . او در پاییز امسال به قاره ی #آفریقا و کشور #تانزانیا سفر کرد . در طی این سفر ۲۰ روزه وی از قبایل ماسای ، بوشمان ، تاتوگا #عکاسی کرد و مردمان این قبایل را به تصویر کشید .

ولاد سیوپلی ، عکاسی آزاد از کشور رومانی است ، که تخصص او عکاسی از جوامع انسانی سرتاسر دنیا است . او در پاییز امسال به قاره ی #آفریقا و کشور #تانزانیا سفر کرد . در طی این سفر 20 روزه وی از قبایل ماسای ، بوشمان ، تاتوگا #عکاسی کرد و مردمان این قبایل را به تصویر کشید .

او در این باره می گوید : ” من عاشق عکاسی از جوامع ناشناخته هستم و با عکاسی از زندگی آن ها با فرهنگ و آداب و رسوم آن ها آشنا می شوم . “

او 20 روز را در میان این قبایل گذراند و با آن ها نشست و برخاست کرد . ولاد ، شب ها در میان درختان می خوابید در حالی که حیوانات وحشی در اطراف پرسه می زدند . با مردمی آشنا شد که فرزندان پسر خود را در سن 14 سالگی به دنبال شکار می فرستادند و از آن ها می خواستند تا به تنهایی زندگی کنند .

شکار و راه و رسم زندگی در آن طبیعت وحشی را از مردم بومی فراگرفت .

همراه کارناوال باشید تا عکس هایی از این قبایل را ببینیم و با آن ها آشنا شویم .

1) خواهران 

خواهران

2) افکار 

افکار

3) صنایع دستی

صنایع دستی

4) امید 

امید

5) دهکده 

دهکده

6) نور 

نور

7) لبخند 

لبخند

8) قهرمان 

قهرمان

9) آماده شدن 

آماده شدن

10) شکارچی 

شکارچی

11) قدرت 

قدرت

12) خرد کننده 

خرد کننده

13) پرش 

پرش

14) ماریا 

ماریا

15) کوهستان خدا 

کوهستان خدا

16) رویا 

رویا

17) لذت 

لذت

سخن اخر …

در نهایت نا امیدی ، نوری روشن وجود دارد که راه را به تو نشان می دهد . درباره ی این عکس ها چه فکر می کنید ؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید . 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان