۶ ترفند لباس پوشیدن برای پنهان کردن شکم

افراد چاق همیشه برای پوشیدن لباس با چالش مواجه هستند.معولا آن ها نگران نمایان شدن شکم و اندام چاق خود خواهند بود. اما نگران نباشید. ترفندهایی برای پنهان کردن شکم در نحوه لباس پوشیدن وجود دارد.

معمولا در فصل هایی که نیاز به لباس کمتر است، افراد مجبورند قسمت های بیشتری از بدن خود را نشان دهند.به همین علت مشکلاتی برای افراد چاق به علت وجود شکم پیش خواهد آمد. اما برای پنهان کردن شکم خود باید در نوع لباسی که انتخاب می کنید، دقت زیادی به خرج دهید. ما برخی از راهنمایی ها و ترفندهای دنیای مد را برای پنهان کردن شکم خود را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

 

پنهان کردن شکم

 

برای بسیاری از مردان و زنان، وجود شکم دشمن آن هاست. بسیاری از افراد به هر دلیلی از نشان دادن حتی قسمت کوچکی از شکم خود احساس ناراحتی می کنند. با این حال، دو واقعیت وجود دارد که باید این اضطراب را آرام کند. اولین و مهمترین این است که هیچ کس کامل نیست. 

واقعیت اول اینکه ظاهر شما به هیج وجه ارتباطی با باطنتان ندارد و از این بابت احساس ناراحتی نکنید. نکته دوم این است که باید بپذیرید که تغییراتی را در ظاهر خود به وجود بیاورید. خبر خوب این است که نوع لباس های شما واقعا می تواند کمک بزرگی باشد. چگونه می توانید شکم خود را در لباس پوشیدن مخفی کنید؟

 

مخفی کردن شکم در زنان 

1. بلوزهای بلند

این یک ایده اولیه است، اما بدون ایراد است. پیراهن های بلند به شما کمک می کند بدون مشکلی شکم خود را پنهان کنید. علاوه بر این، شما احساس راحتی و پوشانده شدن خواهید کرد. می توانید این نوع پیراهن را با انواع مختلف شلوار و شلوار جین ترکیب کنید. فرصت را از دست ندهید تا بهتر احساس کنید. با این حال توصیه نمی شود لباس هایی که بیش از حد بزرگ هستند بپوشید. اینها واقعا باعث می شوند که شما حتی بزرگتر از خودتان به چشم بیایید.

 

مخفی کردن شکم زنان

 

2. رنگ های تیره را انتخاب کنید

در بیشتر موارد انتخاب یک لباس مشابه، اما با رنگ متفاوت می تواند باعث شود فردی که آن را می پوشد کاملا متفاوت باشد. بنابراین، انتخاب رنگ تیره همیشه یک گزینه خوب است. رنگ های دیگری مانند آبی تیره، سبز تیره و ... را نیز می توانید انتخاب کنید.

 

3. شلوار جین فاق کوتاه نپوشید

بهترین گزینه برای پنهان کردن شکم، شلوار با فاق بلند است. هم به هدف پنهان کردن شکم می رسید و هم اینکه معده شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. شلوار جین با فاق کوتاه و تنگ فقط اندام پنهان را برجسته تر خواهد کرد.

 

پنهان کردن شکم زنان

 

مخفی کردن شکم در مردان

زنان تنها کسانی نیستند که می خواهند در آنچه که می پوشند خوب باشند. مردان نیز اینگونه احساس می کنند. بنابراین، ما چند نکته را به شما ارائه خواهیم داد. اول از همه، مردان توانند نکات مربوط به زنان را نیز امتحان نمایند. این نکات شامل انتخاب رنگ های تیره، پوشیدن لباس های بلند و اجتناب از لباس های تنگ است. 

 

4. کت بزرگ را انتخاب کنید

علاوه بر اینکه شما را زیباتر خواهد کرد، پالتوهای بزرگ یک راه حل عالی برای پنهان کردن شکم خواهد بود.. مطمئنا، در تابستان نمی توانید این گزینه را انجام دهید. پس از ترفندهای دیگر استفاده نمایید.

 

5. طراحی لباس

برای این، چندین چیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. اولا می توانید کت و شلوارهای گشاد را انتخاب نمایید. از سوی دیگر، می توانید شلوار خود را با بند نگهدارنده بپوشید تا هم شکمتان پنهان شود و هم اینکه پاهایتان بلندتر و لاغرتر به چشم بیایند. سعی کنید از شلوار فاق کوتاه نیز دوری کنید.

 

پنهان کردن شکم

 

6. طرز رفتار، راه رفتن و نگرش

به عنوان نکته آخر بیان این نکته ضروری است که کاملا اعتماد به نفس داشته باشید. در راه رفتن شما نوع نگرش و رفتارتان مشهود خواهد بود. سعی کنید همیشه با قامتی ایستاده راه بروید و از مشخص شدن اضطراب و استرس در چهره خود جلوگیری نمایید. به چاقی خود اصلا فکر نکنید. مطمئن باشید این ترفندها تاثیر زیادی در رسیدن به هدفتان خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان