خودکشی زن و فرزندان با شنیدن خبر جعلی مرگ شوهر

مردی چینی که برای گرفتن پول بیمه عمر، مرگ خود را جعل کرده بود، باعث خودکشی زن و بچه‌هایش شد.

 

این مرد که با این کار باعث مرگ همسر و دو فرزندش شده، خود را به پلیس تسلیم کرده است. همسر این فرد که خبر جعلی مرگ همسرش را شنید خود و دو فرزندش را کشت.

این مرد ۳۴ ساله به دنبال سقوط اتومبیلش در رودخانه وانمود کرد، مرده است. مرد چینی همسرش را از این نقشه آگاه نکرده بود و او هم طبیعتا فکر کرد که شوهرش مرده است.

زن پس از این که خبر خودکشی‌اش را در اینترنت اعلام کرد به همراه دو فرزندش داخل استخر پرید. مرد روز جمعه خودش را به پلیس شهرستان شینهوا در استان هونان (جنوب چین) تسلیم کرد.

پلیس شینهوا با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از بازداشت او به اتهام کلاه‌برداری از بیمه و خسارت عمدی به دارایی شخصی خبر داد.

پلیس می‌گوید اوایل ماه سپتامبر آقای هی بدون اطلاع همسرش، قراردادی با بیمه به ارزش یک میلیون یوآن (۱۴۵۰۰۰ دلار) امضا کرد. به گفته رادیوی محلی، این مرد، همسرش را به عنوان کسی که از این قرارداد نفع می‌برد، معرفی کرده بود.

کلاه برداری از بیمه

۱۹ سپتامبر آقای هی یک ماشین قرض کرد تا در یک تصادف ساختگی، وانمود کند که کشته شده است. الان مشخص شده که او ۱۰۰۰۰۰ یوآن از بانک وام گرفته است.

۱۱ اکتبر، جسد همسر سی و یک ساله، پسر چهار ساله و دختر سه ساله داخل استخری در نزدیکی خانه آن‌ها پیدا شد.

در پیام خودکشی که این زن در شبکه‌ اجتماعی وی‌چت گذاشت، او نوشته بود که می‌خواهد شوهرش را "همراهی" کند و دوست دارد "هر چهار عضو خانواده کنار هم باشند."

آقای هی یک روز بعد خودش را به پلیس تسلیم کرد. او پیش از حضور در مقر پلیس ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد که بعدا به صورت گسترده‌ای پخش شد. آقای هی در این ویدئو با چشم گریان گفته بود برای این که بتواند پول درمان دختر سه ساله‌اش را بدهد، پول قرض کرده بود. دختر آقای هی به صرع مبتلا بود.

داستان این حادثه با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی چین طی هفته گذشته روبرو شد و بحث‌های جنجالی زیادی پیرامون فشار مالی و مشکلات خانوادگی برانگیخت.

هشتگ Man Fakes Death Leading to Wifes Death که در رابطه با این موضوع به وجود آمد بیش از ۲۹ میلیون بازدیدکننده در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان