سامانه احیای کارت سوخت آماده شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سامانه احیای کارت سوخت توسط وزارت نفت آماده شده و هر تصمیمی که دولت اخذ کند این وزارتخانه اجرا می کند.

سامانه احیای کارت سوخت آماده شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، جلال میرزایی با اشاره به احتمال بازگشت کارت سوخت، گفت: کارت های سوخت که در گذشته برای خودروها صادر شده قابل استفاده هستند، مگر اینکه شخصی کارتی را گم و یا خراب کرده باشد که در این صورت درخواست می دهد تا کارت سوخت جدیدی تولید شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: کارت هایی که آماده شده و در گذشته در اختیار صاحبان خودروها قرار گرفته قابل استفاده است و نیازی به صدور کارت جدیدی نیست.

وزارت نفت برای احیای کارت سوخت تصمیم گیر نبوده است

وی در تشریح چگونگی دریافت کارت توسط افرادی که کارت خود را گم کرده اند، ادامه داد: وزارت نفت در آینده اعلام می کند که افراد چگونه کارت سوخت های جدید را دریافت کنند.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در حوزه احیای کارت سوخت تصمیم گیر نبوده و مجری سیاست های دولت است، اظهار داشت: این سیاست ها در حوزه فرآورده های نفتی باید توسط دولت و یا در تعامل با مجلس اتخاذ شود.

مردم در گذشته برای کارت سوخت به پست مراجعه می کردند

وی افزود: سامانه احیای کارت سوخت توسط وزارت نفت آماده شده و هر تصمیمی که دولت اخذ کند این وزارتخانه اجرا می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در گذشته مردم به پست مراجعه کرده و درخواست کارت سوخت می دادند، تصریح کرد: احتمالا روند در آینده نیز به همین صورت است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه توسط دولت و وزارت نفت اعلام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان