تصاویر قطعه‌قطعه کردن جنازه خاشقجی ۱۸+

دیدن تصاویر این گزارش به افراد حساس توصیه نمی‌شود / صحت این تصاویر تایید نشده است

تصاویری منسوب به بدن تکه تکه شده جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی که در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد منتشر شده است.

با گذشت بیش از چهل روز از قتل وحشیانه "جمال خاشقجی" منتقد ولیعهد آل سعود در کنسولگری این کشور در استانبول، همچنان محافل خبری تحت تأثیر این جریان قرار دارد. با اینکه عوامل اطلاعاتی عربستان، پیش از آغاز عملیات بازداشت و قتل خاشقجی، دوربین های امنیتی را از کار انداختند، اما امروز تصاویر زیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

البته معلوم نیست که این تصاویر، واقعاً مربوط به این جنایت است، یا اینکه آن را شبیه‌سازی و صحنه‌سازی کرده‌اند. پیش از این دولت ترکیه مدعی در دست داشتن فایل صوتی از درگیری قاتلان سعودی با خاشقجی و لحظات آخر حیات وی شده بود.

روز گذشته دادستان کل عربستان اذعان کرد که جسد خاشقجی در کنسولگری عربستان پیش از انتقال آن به خارج از این محل تکه تکه شد. وی افزود: معاون سابق رئیس سازمان جاسوسی عربستان دستور تشکیل تیم ترورخاشقجی را صادر کرده است. دادستان عربستان تصریح کردند: 5 نفر در قتل خاشقجی درگیر بودند، برای تمامی افراد حکم اعدام صادر شده است.

خاشقجی روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور عربستانی سعودی، در تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) برای انجام کارهای مرتبط با ازدواجش، وارد کنسولگری عربستان سعودی در استانبول شد، ورودی که نهایتا به کشتن وی توسط مأموران امنیتی ارشد و نزدیک به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی منتهی شد.

حاکمان عربستان سعودی هرچند در ابتدا تمامی مطالب درز یافته به رسانه‌ها مبنی بر قتل خاشقجی را رد ‌کردند، اما نهایتا تحت فشار افشاگری‌های امنیتی و رسانه‌ای، به کشته شدن وی داخل کنسولگری اعتراف کردند.

 
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان