نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند/ گرفتار اشتباهات خودمان شدیم

سرمربی تیم والیبال عقاب گفت: اشتباهاتی که ما انجام دادیم حاصل جوانی بازیکنان بود، جایی که بازیکنان من ۴ سرویس متوالی را خراب می‌کنند، ناپختگی است.

نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند/ گرفتار اشتباهات خودمان شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال عقاب تهران در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به بازیکنان حریف تبریک می‌گویم، ما امروز به غیر از ست سوم بازی پایاپایی را با حریف انجام دادیم. هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند اما ما در برخی امتیازات اسیر اشتباهات خودمان شدیم.

او ادامه داد: ما می‌توانستیم در ست‌های اول و چهارم برنده باشیم و بازی را 3 بر یک به سود خودمان تمام کنیم، ولی اشتباهات ما اجازه کسب چنین نتیجه‌ای را نداد. البته تیم تبریز هم با تجربه و خوب بازی کرد و از فرصت‌هایی که ما در اختیار آنها قرار دادیم بهترین نتیجه ممکن را گرفت.

نفرزاده تصریح کرد: اشتباهاتی که ما انجام دادیم حاصل جوانی بازیکنان نبود، جایی که بازیکنان من 4 سرویس متوالی را خراب می‌کنند، ناپختگی است.

سرمربی تیم والیبال عقاب در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: با وجود اینکه تعدادی از بازیکنان مطرح ایرانی به لیگ‌های خارج از کشور رفتند، اما من معتقدم لیگ امسال کیفیت خوبی دارد و تیم‌ها به دلیل پخش شدن بازیکنان عملکرد قابل قبول و برابری از خود ارائه می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان