کومان: بازی با آلمان از فرانسه دشوار تر است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب برابر آلمان حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قطعی شدن حذف آلمان، این دیدار برای ژرمن ها تشریفاتی خواهد بود اما شاگردان رونالد کومان برای صعود به نیم نهایی باید برابر آلمان به یک تساوی در خانه حریف نیاز دارد.

 

 

کومان گفت: "برای پیروز شدن به ذهنیتی قوی نیاز دارید و اگر اینگونه نیست حداقل تلاش کنید مغلوب نشوید. ما قصد داریم فوتبال خودمان را ارائه داده و روی دروازه آلمان خلق موقعیت کنیم.

 

بازی برابر آلمان نسبت به فرانسه بسیار سخت تر است، چرا که آلمان در حال انتظار کمتر از حد انتظار ظاهر شده و شما باید برای این موضوع آماده باشید. علاوه بر این من فکر می کنیم آلمان در دیدار مقابل فرانسه تیم بهتری بود.

 

برتری مقابل فرانسه یک دستاورد بزرگ با ارائه نمایشی توام با بلوغ و فوتبالی زیبا به خصوص در نیمه دوم بود. بازیکنان و کادر فنی حق دارند از آن شب لذت ببرند زیرا ما به این پیروزی نیاز داشتیم و برای تیم ملی هلند مدت ها بود چنین اتفاقی رخ نداده بود.

 

این آگاهی در بین بازیکنان وجود دارد که علیرغم کسب نتایج خوب هنوز آنها بلیط رقابت های یورو را دریافت نکرده اند. لیگ ملت های اروپا نیز برای ما بسیار جذاب است زیرا با تیمی جوان در چنین گروهی قرار داریم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان