بسته‌های حمایتی دولت، پیامک ندارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین رمضانی به مردم هشدار داد که مراقب افراد کلاهبردار و سودجو باشند و افزود: افرادی که تاکنون برخی شماره حساب یا رمز بانکی خود را برای دریافت بسته های حمایتی دولت در اختیار افراد یا هر گونه سامانه پیامکی قرار دادند باید سریع برای تغییر رمز خود اقدام کنند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: مردم باید مراقب کلاهبرداران و افراد سود جو باشند و از ارائه هر گونه اطلاعات فردی و بانکی خود به این گونه افراد خودداری کنند.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا با اشاره به اعلام روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تاکنون هیچگونه نام نویسی برای دریافت بسته های حمایتی دولت از طریق سامانه های الکترونیک اعلام نشده و هر فردی برای انجام این کار مجاز نیست و هیچ سامانه پیامکی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح فقط توسط این مرکز انجام خواهد شد، بنابراین شهروندان به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی اعلام نکنند.

این مرکز تاکید کرده است: برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله شماره 5000499 هیچ ارتباطی به طرح حمایت دولت از اقشار کم درآمد ندارد.

شهروندان هر گونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامک VEZART-REFAH دنبال کنند.

 طرح پرداخت بسته حمایتی به کارگران و اقشار آسیب پذیر همزمان با افزایش نوسان نرخ دلار در ابتدای سال مطرح و در نهایت قرار شد تا پایان آبان اجرایی شود.

در فاز نخست اجرای این طرح، بسته حمایتی 200 هزار تومانی به اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی و کارگرانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می کنند، تعلق می گیرد.

در فاز دوم نیز کارمندان دولت با دریافت نقدی مشمول اجرای این طرح می شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان