آسان‌ترین راه خرید لوازم کودک از سایت آمازون

از همان نقطه آغازین خبر بارداری، دل‌نگرانی‌های والدین آغاز می‌شود و مدام با خود می‌اندیشند که بهترین راه جهت فراهم آوردن یک زندگی ایده‌آل برای فرزندشان چیست؟ آیا می‌توان تنها با همراهی‌های عاشقانه و ابراز محبت‌های مداوم نیازهای یک کودک را برطرف کرد یا حتما باید لوازم متعددی نیز وجود داشته باشد تا بتوان خواست ...

آسان‌ترین راه خرید لوازم کودک از سایت آمازون

از همان نقطه آغازین خبر بارداری، دل‌نگرانی‌های والدین آغاز می‌شود و مدام با خود می‌اندیشند که بهترین راه جهت فراهم آوردن یک زندگی ایده‌آل برای فرزندشان چیست؟ آیا می‌توان تنها با همراهی‌های عاشقانه و ابراز محبت‌های مداوم نیازهای یک کودک را برطرف کرد یا حتما باید لوازم متعددی نیز وجود داشته باشد تا بتوان خواست‌های آنها را پاسخ بگوییم؟

در جواب این سوالات باید گفت در درجه نخست یک کودک نیاز به دریافت محبت و عشق خانواده خود دارد اما برای ادامه زندگی و دریافت آرامش، بهره گیری از ابزار و لوازم مخصوص از الزامات زندگی یک نوزاد یا کودک است. از همین رو بسیاری از والدین برای تهیه سیسمونی یا لوازم مورد نیاز کودک خود به فروشگاه‌های متعدد لوازم کودک مراجعه می‌کنند یا با خرید از آمازون و سایر فروشگاه‌های آنلاین معتبر، نیاز فرزند خود را فراهم می‌آوردند.

اولین نیازهای یک کودک چیست؟

کودکان نیازهای متعددی دارند که می‌توان آنها را در دسته بندی‌های متنوع عنوان کرد.

  1. لباس کودک:

خیلی تفاوتی ندارد که کودک شما تازه متولد شده است یا ماه‌ها از به دنیا آمدنش می‌گذرد، در هر صورت یکی از اصلی‌ترین و همچنین مهم‌ترین نیازهایی که باید به بهترین شکل تامین شود، تهیه لباس‌های سالم، استاندارد و تمیز است. شاید بسیاری از شما ندانید ما برای چه تا این حد به اهمیت لباس تاکید می‌کنیم اما بهتر است آگاه باشید که یک لباس نامناسب می‌تواند لطمات بسیاری به کودک شما وارد کرده و مشکلات بسیاری برایش ایجاد کند. به همین دلیل است که افراد گاها برای تهیه لباس‌های استاندارد، دست به دامن سایت آمازون شده و به کمک سایت و پیج اینستاگرام ایگرد، از آن خرید می‌کنند تا محصولاتی ویژه به دستشان برسد.

  1. تغذیه مناسب برای کودک

اکثر نوزادان تا شش ماهگی خود از شیر مادر تغذیه می‌کنند اما از آن به بعد نیاز است تا با هماهنگی پزشک، سایر مواد غذایی نیز به کودک داده شود اما در این میان می‌توان در مورد مکمل‌های غذایی ویژه و استاندارد نیز بحث کرد. بسیاری از والدین از این که مکمل‌هایی را خریداری کنند که از اصالت آن مطمئن نیستند نگرانند، از همین رو ترجیح می دهند از این نوع مواد غذایی برای کودکان خود نخرند، هر چند باید بگوییم استفاده از مکمل‌های غذایی استاندارد نه تنها هیچ آسیبی به کودک شما وارد نمی‌کند بلکه می‌تواند در مسیر رشد آنها تاثیرات بسیاری داشته باشد. اگر می‌خواهید مکمل غذایی تهیه کرده و از میزان کیفیت آن نیز اطمینان حاصل کنید، بهتر است به سمت خرید از آمازون پیش رفته و از طریق ایگرد محصولی با کیفیت در اختیار بگیرید.

  1. لوازم مورد نیاز کودک

کودکان علاوه بر لوازمی چون تخت، کمد، لباس و... به لوازمی نیاز دارند که شاید خیلی هم مهم به نظر شما مهم نیایند اما تنها کافی است این ابزارها را شناخته و کارکرد آنها را متوجه شوید، آن وقت است که خواهید دید در اختیار داشتن چنین لوازمی تا چه میزان می‌تواند به آسایش فرزندان شما یاری برساند.

به طور مثال رختخواب استاندارد و ضد حساسیت،کرم ضد حساسیت پوشک، لوازم شست و شو، برس مو، پستونک، شیشه شیر، پیشبند، دماسنج و... همگی لوازمی هستند که حتما باید برای نوزادان و کودکان تهیه شوند تا بهداشت، آسایش و راحتی آنها تامین گردد.

متاسفانه این روزها بازار اجناس تقلبی حسابی گرم است و افراد هنگام خرید اجناس خود نمی‌دانند کدام جنس اصل بوده و کدام یک تقلبی هستند. از همین رو آنها به خرید از آمازون یا سایر فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کرده و نیازهایشان را از این طریق تامین می‌کنند.

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه خرید از آمازون

برای بسیاری از افراد سوال ایجاد شده است که جهت خرید از سایت آمازون آیا می‌توان به صورت مستقیم اقدام کرد و آیا این سایت محصولات خریداری شده را به ایران ارسال می‌کند؟

باید بگوییم خیر. سایت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان بوده که در کشور آمریکا مستقر است. طبعا به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و عدم وجود روابط دیپلماتیک بین دو کشور ایران و آمریکا، تبادلات تجاری به طور بی‌واسطه غیرممکن است. از همین رو سایت ایگرد در این بین ایجاد شده است تا بتواند همچون واسطه‌ای میان مشتری ایرانی و فروشگاه آمازون عمل کرده و به جای مشتری ایرانی خرید کند و جنس را به دست وی برساند.

افرادی که قصد دارند با خرید از سایت آمازون محصولاتی ویژه و اصل را در اختیار بگیرند، می‌توانند با مراجعه به سایت ایگرد، لینک کالای مورد نظر خود در سایت آمازون را ارائه کرده و به وسیله آنها به جنس مورد نظر خود دست پیدا کنند. برای آشنایی با نحوه خرید از آمازون بر روی لینک کنید.

نمونه محصولات کودک موجود در سایت آمازون

همان طور که گفته شد بسیاری از محصولات سایت آمازون در ایران وجود نداشته یا نمونه‌های تقلبی آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در ادامه شما را با دو نوع از این اجناس این سایت آشنا می‌کنیم تا اگر قصد خرید از آمازون را داشتید، بتوانید از این محصولات بهره‌مند شوید. همچنین برخی از لوازم کودک پرطرفدار در سایت آمازون را با کلیک بر روی ایگرد مشاهده کنید.

  • لباس برای کودکان:

بسیاری از لباس های مورد نیاز کودکان را می توان از آمازون تهیه کرد، خصوصا برندهایی که داخل کشور نیستند و با توجه به پیش رو بودن black Friday، می توان با تخفیف بسیاری مناسبی این لباس ها را تهیه کرد

 
  • غذا ساز دستی TOOGOO:

این محصول به مادران کمک می‌کند تا در نهایت بهداشت، بتوانند مواد غذایی کودکان خود را مخلوط کرده و یا اقدام به خرد و خشک کردن آنها بکنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان