تعیین ۳ استاندار جدید در جلسه هیئت دولت

در جلسه روز گذشته هیئت دولت استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در جلسه روز گذشته هیئت دولت استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از کیهان؛ در جلسه دیروز (چهارشنبه) هیئت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهوری برگزار شد، عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به ترتیب به‌عنوان استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
 
شهبازی پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز را برعهده داشت. محسنی بندپی سرپرست پیشین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست فعلی سازمان تامین اجتماعی و رئیس‌کنونی سازمان بهزیستی ایران است. آشناگر هم پیش از این معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بوده است.
 
حجت‌الاسلام روحانی پس از رای اعتماد هیئت دولت استانداران جدید گفت: یکی از مسئولیت‌های سنگین وزارت کشور بعد از اجرای قانون مربوط به بازنشستگان، تعیین استانداران جدید بود که این موضوع برای دولت و مردم ما بسیار مهم است.
 
رئیس‌جمهور با ‌اشاره به اینکه اکنون در مقطع تحریم هستیم و در مقطع تحریم به‌طور طبیعی مردم با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: یک نوع جنگ اقتصادی و روانی است و نمی‌توانیم بگوییم شرایط عادی است. در این شرایط سخت همه باید با وحدت همدیگر را یاری کنیم. یکی از مسایل بسیار مهم این است که مردم برای دسترسی به کالاهای اساسی با دشواری مواجه نباشند و قیمت‌ها در بازار متعادل باشد تا به مردم اجحاف نشود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان