بررسی حسابداری و بازار آب ایران فردا با حضور دو وزیر

حسابداری و بازار آب ایران که به عنوان یکی از عناوین مورد بررسی در دومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب مطرح است، قرار است یکی از سنگ بناهای اصلی طرح جامع آمایش سرزمین در ایران باشد.

بررسی حسابداری و بازار آب ایران فردا با حضور دو وزیر

مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: فردا و پس‌فردا (27 و 28 آذرماه) دومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب در تهران برگزار می شود.

وی افزود: وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و معاون اقتصادی رییس جمهور سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

خشایی در خصوص محورهای برگزاری دومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب گفت: شعار کنفرانس امسال "کارآمدی ابزارهای اقتصادی در بهبود بهره‌وری آب" است و محورهای آن،دولت، اقتصاد کلان و  بهره وری آب، تخصیص بهینه آب، نقش تنظیم مقررات و بازار آب در بهره‌وری آب، بهبود و توسعه محیط کسب و کار در بخش آب، اقتصاد آب، مدیریت تقاضا و مصرف و اقتصاد آب و محیط زیست است.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه این کنفرانس کارگاههایی با عناوین و موضوعاتی چون داده کاوی و کاربردهای آن در صنعت آب و فاضلاب، مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت آب و فاضلاب، اندازه گیری بهره وری در بخش آب، حسابداری آب، بازار آب، مدیریت مشارکتی آب زیرزمینی، ارزشگذاری آب و کاربرد اینترنت اشیاء در صنعت آب برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، حسابداری و بازار آب ایران که به عنوان یکی از عناوین مورد بررسی در دومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب مطرح است، قرار است یکی از سنگ بناهای اصلی طرح جامع آمایش سرزمین در ایران باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان