کشورهای قدرتمند آینده تا سال ۲۰۵۰ میلادی را بشناسید

افزایش جمعیت در کشور کلمبیا با نرخ ثابتی در جریان است. رشد اقتصادی هم به شکلی صعودی در جریان است و پیش‌بینی‌های تخصصی نشان می‌دهد که این کشور می‌تواند در ۳۰ سال آینده به رشد و درآمد خوبی برسد و به یکی از کشورهای قدرتمند آینده بدل شود.

کشورهای قدرتمند آینده تا سال 2050 میلادی را بشناسید

آیا اوضاع جهان همیشه به همین صورت باقی خواهد ماند؟ شما چه فکر می‌کنید؟ همیشه کشورهای فعلی در جهان حکمرانی می‌کنند و همه چیز بر وفق مرادشان است یا تغییراتی در آینده صورت خواهد گرفت که همه چیز را دستخوش تحولات می‌کند؟ شرکت پرایس‌واترهاوس‌کوپرز که یک شرکت بریتانیایی فعال در زمینه مشاوره سرمایه‌گذاری و… است، پیش‌بینی‌هایی صورت داده و معتقد است که تا سال 2050 برخی از کشورها با توجه به روند تولید ناخالص داخلی و سرانه قدرت خرید مردمشان به کشورهای قدرتمند آینده بدل خواهند شد. اما این کشورها را بهتر بشناسید:

کشورهای قدرتمند آینده

1. کلمبیا یکی از کشورهای قدرتمند آینده

افزایش جمعیت در کشور کلمبیا با نرخ ثابتی در جریان است. رشد اقتصادی هم به شکلی صعودی در جریان است و پیش‌بینی‌های تخصصی نشان می‌دهد که این کشور می‌تواند در 30 سال آینده به رشد و درآمد خوبی برسد و به یکی از کشورهای قدرتمند آینده بدل شود.

2. لهستان

کشور لهستان هم با رشد خوبی از نظر اقتصادی در آینده رو به رو خواهد شد. به طور کلی، پیش‌بینی‌ها و برآوردها حاکی از آن است که رشد اقتصاد در کشورهای اروپای شرقی و مرکزی نسبت به کشورهای اروپای غربی بسیار بیشتر خواهد بود. لهستان با رشد اقتصادی متوسط 4 درصدی در حال رفتن به سوی آینده‌ای قدرتمند است.

کشورهای قدرتمند آینده

3. آفریقای جنوبی

رشد جمعیت و اقتصادی در آفریقای جنوبی هم با نرخ ثابت صعودی رو به افزایش است. به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که این کشور هم در شمار کشورهای قدرتمند آینده قرار بگیرد. در طی چند سال اخیر هم این کشور با رشد خوبی مواجه بوده و یکی از برگ‌های برنده اصلی آن در رشد، داشتن وضعیت اقتصادی باثبات است.

4. تایلند

مانند بسیاری از اقتصادهای نوظهور دیگر در حال رشد است. این کشور با وجود رشد اقتصادی صعودی و کاهش جمعیت در وضعیت اقتصادی خوبی قرار خواهد گرفت.

کشورهای قدرتمند آینده

5. مالزی

مالزی هم مانند همسایه خود تایلند در حال رشد اقتصادی بسیار خوبی است. این کشور با رشدی که در زمینه‌های اقتصادی گوناگون تجربه کرده است، سرانه قدرت خرید و تولید ناخالص داخلی بالایی داشته و به همین خاطر در 30 سال آینده از جایگاه خوبی در جهان برخوردار خواهد شد.

6. بنگلادش

گفته می‌شود که اصلاحات اقتصادی در بنگلادش و تقویت نظام آموزشی و تحصیل در این کشور باعث شده که امیدها به قدرت‌مند شدن آن در سال‌های آتی قوت زیادی بگیرد.

کشورهای قدرتمند آینده

7. ویتنام

ویتنام هم با شرایطی مشابه بنگلادش با اصلاحات اقتصادی و تغییرات مثبتی که در نظام آموزشی خود به وجود می‌آورد در شمار کشورهای قدرتمند آینده قرار خواهد گرفت.

8. کره جنوبی

کره جنوبی هم از نظر اقتصادی در وضعیت بسیار خوبی در آینده قرار خواهد گرفت. این کشور رشد اقتصادی خود را تا حد زیادی مدیون کاهش جمیعت خواهد بود. جمعیت این کشور در حال کم شدن است. البته پیری نیروی کار هم تا حدی می‌تواند به شکل یک چالش بروز کند.

این مطلب را از دست ندهید:  نقش بلاک چین در تغییر صنعت سرمایه گذاری خصوصی چیست؟

باید دید که هر یک از این کشورها تحت تاثیر تغییرات سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی و… مطابق پیش‌بینی‌ها و برآوردها عمل خواهند کرد یا نه. برآوردهای کارشناسی‌شده کافی نیست. برای نمونه اتفاقات سیاسی مختلفی که به فکر کارشناسان نمی‌رسد هم امکان بروز دارند. به همین خاطر شاید نتوان به این پیش‌بینی‌ها به طور کامل استناد کرد.

برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه پیمنت24 برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما شما به‌عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با همکاران ما در پیمنت24 تماس حاصل نمایید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان