شنبه‌های انقلاب به ادیان توحیدی رسید

«انقلاب اسلامی و چهار دهه همبستگی و همدلی پیروان ادیان توحیدی» موضوع سی‌وششمین نشست شنبه‌های انقلاب است.

شنبه‌های انقلاب به ادیان توحیدی رسید

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شنبه‌های انقلاب عنوان برنامه‌ای است که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی هر هفته به بررسی و تشریح یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 زمینه می‌پردازد.

این سلسله نشست‌ها از نیمه دوم فروردین ماه سال 97 آغاز شده و تا دهه فجر انقلاب اسلامی نیز ادامه خواهد داشت.

چندی پیش سی‌وپنجمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با موضوع «علم و نخبگان» و با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این حوزه با حضور مخبر دزفولی دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، احمد فضائلی معاون پژوهشی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، رضا روستا آزاد معاون پژوهشی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، نسرین سلطان خواه معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس سابق بنیاد ملی نخبگان، محمد مهدی نژاد معاون پژوهشی دانشگاه عالی دفاع ملی، مجید بذرافکن رئیس دانشکده فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شده است.

«ورزش، قانون‌گذاری، آزادی و حقوق بشر، دستاوردهای آموزش عالی، رفاه و ارتقاء سطح زندگی، سرود و موسیقی، زنان و خانواده، بسیج و جوانان، دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت، فناوری اطلاعات، روستاها، عشایر و جهاد سازندگی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، استقلال ملّی و اقتدار بین‌المللی، اقتصاد و ...» از جمله موضوعاتی است که تاکنون با حضور شخصیت‌های برجسته کشور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

 

در همین راستا شنبه اول اسفندماه قرار است سی‌وششمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «انقلاب اسلامی و چهار دهه همبستگی و همدلی پیروان ادیان توحیدی» ساعت 9 صبح الی 12 با حضور برخی از نمایندگان ادیان توحیدی از آشوری، ارمنی، مسیحی، زرتشتیان، کلیمیان در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام تقاطع بزرگراه کردستان برگزار شود.

جایگاه ادیان توحیدی، دکترین انقلاب اسلامی، ارتقاء وضعیت حقوقی اقلیت‌های دینی پس از انقلاب اسلامی، نقش انقلاب در تحقق همدلی و همبستگی با پیروان ادیان الهی دیگر از جمله موضوعاتی است که قرار است در سی‌وششمین نشست شنبه‌های انقلاب مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد. یکی دیگر از برنامه‌های این نشست، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ادیان توحیدی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان