شاسی‌بلند جدید و خشن لامبورگینی در راه است؟!

لامبورگینی اوروس شباهتی با خودروی نمادین LM۰۰۲ یا همان رامبو لامبوی معروف ندارد. LM۰۰۲ یک شاسی‌بلند خشن و هامر مانند بود که عمده تمرکز آن بجای پیست روی آفرود بوده و به همین خاطر هم لقب رامبو لامبو را به آن داده‌اند. نزدیک‌ترین خودرو به LM۰۰۲ که امروز می‌توان خرید شاسی‌بلند اوروس مجهز به پکیج آفرود است؛ اما این موضوع می‌تواند تغییر کند.

شاسی‌بلند جدید و خشن لامبورگینی در راه است؟!

لامبورگینی اوروس شباهتی با خودروی نمادین LM002 یا همان رامبو لامبوی معروف ندارد. LM002 یک شاسی‌بلند خشن و هامر مانند بود که عمده تمرکز آن بجای پیست روی آفرود بوده و به همین خاطر هم لقب رامبو لامبو را به آن داده‌اند. نزدیک‌ترین خودرو به LM002 که امروز می‌توان خرید شاسی‌بلند اوروس مجهز به پکیج آفرود است؛ اما این موضوع می‌تواند تغییر کند.


استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی در مصاحبه با موتور ترند خاطرنشان ساخته این برند به دنبال تولید یک شاسی‌بلند خشن جدید با روح LM002 است. 26 سال از زمان تولید LM002 می‌گذرد و مشتریان به دنبال نسخه‌ی صفرکیلومتر آن هستند. اگر تولید چنین خودرویی چراغ سبز تولید را دریافت کند احتمالاً چهارمین یا پنجمین محصول لامبورگینی را بسته به انتخاب مدل بعدی برای تولید خواهیم دید.


دومنیکالی همچنین در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود یک گرند تورر با آرایش کابین 2+2 می‌تواند تولید شود. البته ایتالیایی‌ها گفته‌اند فعلاً سرمایه زیاد برای تولید چهارمین مدل را ندارند. مدیر لامبورگینی خاطرنشان ساخته برای تولید محصول جدید نیازمند فروش سالانه‌ی 8 هزار دستگاهی هستند. دومنیکالی امیدوار است چهارمین محصول این شرکت باعث رسیدن فروش سالانه لامبورگینی به 10 هزار دستگاه شود.


فعلاً خریداران باید با سه‌گانه‌ی دوست‌داشتنی لامبورگینی یعنی آونتادور، اوراکان و اوروس سر کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان