کشف محموله مشروبات الکلی در پژو ۴۰۵ + تصاویر

مأموران پلیس راهور موفق به کشف محموله مشروبات الکلی از صندوق عقب یک خودروی پژو ۴۰۵ شدند.

کشف محموله مشروبات الکلی در پژو 405 + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ مهدی نامجو با اعلام خبر توقیف خودروی حامل مشروبات الکلی در بزرگراه شهید همت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: تیم گشت‌زنی پلیس بزرگراه حین گشت‌زنی در بزرگراه همت به خودروی پژو 405 که پلاک و ارقام آن را دستکاری کرده بود، مشکوک شدند.

رئیس پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب ادامه داد: با توجه به مشکوک بودن وضعیت ظاهری خودرو 405 و دستکاری پلاک این وسیله‌نقلیه، تیم گشتی به این خودرو با بلندگو و آژیر پلیس دستور ایست داد اما راننده بدون توجه به دستورات پلیس، متواری شد.

وی  افزود: خودروی مذکور دقایقی بعد در مسیر خروجی بزرگراه شهید همت ـ شیخ فضل‌الله نوری متوقف شد که راننده به محض توقف، متواری شد و تیم گشتی با رسیدن در موقعیت و بازدید از داخل خودرو، متوجه حمل مشروبات الکلی داخل صندوق عقب خودرو شدند.

به گفته رئیس پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب با بررسی‌های اولیه مشخص شد که مخزنی حاوی گازوئیل و روغن، بین راه خروجی اگزوز تعبیه شده که با گرم شدن و خروج از اگزوز باعث ایجاد دود شدید در عقب خودرو می‌شود و راننده با این اقدام سعی در اختلال و جلوگیری از دید مامورأن داشته تا  بتوانند بر سرعت وسیله‌نقلیه  افزوده و متواری شود.

نامجو متذکر شد: موارد و کشفیات در صورتجلسه‌ای برای سیر مراحل قانونی در اختیار کلانتری قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان