با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار کارگر به سرلشکر جعفری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک و تهنیت گفت.

تبریک سردار کارگر به سرلشکر جعفری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کارگر در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه)

با اهدا سلام و صلوات بر محمدو آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته حضرت عالی به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک سوابق و تجارب ارزشمندتان در دوران سرنوشت ساز و حماسی دفاع مقدس و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستمایه موفقیت و سربلندی در ادامه جهاد فرهنگی و عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار آن برادر بزرگوار در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه، مزید توفیقات وتاییدات روز افزون جناب عالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی بهمن کارگر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان