پژمان منتظری: باخت بدی بود،‌ وقتی برای ریکاوری نداریم/ الهلالی‌ها را دست‌کم می‌گرفتیم نتیجه بدتر می‌شد

پژمان منتظری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: شکست بد موقعی را متحمل شدیم و باید صد درصد در دو بازی بعد پیروز شویم تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

پژمان منتظری: باخت بدی بود،‌ وقتی برای ریکاوری نداریم/ الهلالی‌ها را دست‌کم می‌گرفتیم نتیجه بدتر می‌شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ پژمان منتظری پس از شکست یک بر صفر تیم استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتم که این تیم بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند از تک موقعیت‌ها بهره ببرد. ما در نیمه دوم بدشانس بودیم و بازی را هم خوب شروع کردیم، اما الهلال در برگشت روی یک شوت به برد رسید. باید اشکالات‌مان را خیلی سریع برطرف کنیم. وقتی برای ریکاوری نیست.

وی در ادامه افزود: باخت بد و بد‌موقعی بود. باید دو بازی بعدی را به طور صد درصد ببریم و شش امتیاز بگیریم و صعود کنیم. بد باختیم و اشکلاتی هم داشتیم. بعد از 10 نفره شدن الهلال و همچنین در نیمه اول روی ضدحملات دو سه موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم موقعیت خوبی داشتیم که با بدشانسی به دیرک خورد و موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. تا روز آخر شانس داریم. در بازی بعد مقابل الدحیل نیازمند سه امتیاز هستیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره تأثیر حضور هواداران در این بازی گفت: به طور صد درصد هواداران نقش پررنگی در موفقیت ما دارند. باید در چند بازی بعد هم آنها به ما کمک کنند. بودن هواداران قوت قلبی برای ماست که باید از آن استفاده کنیم.

کاپیتان تیم استقلال در خصوص احتیاط این تیم در دیدار با الهلال یادآور شد: الهلال قدرتمند است. نباید آنها را دست‌کم بگیریم. اگر الهلالی‌ها را دست‌کم می‌گرفتیم، بدتر می‌شد. برنامه داشتیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان در نیمه اول استفاده کنیم و این اتفاق افتاد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان