کدام هتل‌های اصفهان قیمت متوسطی دارند؟

اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران و از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است‌. سالانه گردشگران بسیاری از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر برای بازدید از دیدنی‌های پرشمار اصفهان به این شهر تاریخی سفر می‌کنند. اصفهان نیز مثل بقیه شهرهای توریستی و پرمسافر هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد.

کدام هتل‌های اصفهان قیمت متوسطی دارند؟

محدوده قیمت رزرو هتل در اصفهان با تخفیف نیز بسیار متنوع است و از 45 هزار تومان شروع می‌شود و به 638 هزار تومان هم می‌رسد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی با قیمت متوسط اقامت داشته باشند، هتل‌هایی که از لحاظ امکانات سطح مناسبی دارند و قیمت‌شان نیز بالا نیست.

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر است که از لحاظ قیمت در سطح متوسطی قرار دارد. این هتل در خیابان حافظ و نزدیک به میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد، میدانی که یکی از دیدنی‌های مشهور این شهر است. از هتل ستاره می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی اصفهان مثل سی‌وسه پل و مسجد شیخ لطف‌الله بروید. هم‌چنین اگر بخواهید در رستورانی غیر از رستوران هتل غذا بخورید در اطراف هتل چندین رستوران‌ و فست‌فود مختلف هست. امکانات هتل ستاره نسبت به قیمت و سه ستاره بودنش در سطح مناسبی است. هم‌چنین صبحانه این هتل نیز متنوع و باکیفیت است.

هزینه رزرو اتاق‌های هتل ستاره از 238 هزار تومان شروع می‌شود و به 647 هزار تومان هم می‌رسد.

هتل توریست اصفهان

هتل توریست، یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره اصفهان است که قیمتی در سطح متوسط دارد. این هتل در خیابان معروف چهارباغ عباسی قرار دارد و به همین دلیل به معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی اصفهان مثل سی‌وسه پل، چهل‌ستون و میدان نقش جهان خیلی نزدیک است.

 رستوران شهرزاد که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اصفهان است نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد. امکانات هتل توریست خوب و مناسب است و صبحانه هتل نیز باکیفیت است اما این هتل پارکینگ ندارد و اگر با خودروی شخصی به اصفهان سفر می‌کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید.

هزینه رزرو اتاق‌های هتل توریست از220 هزار تومان تا 480 هزار تومان است.

هتل پیروزی اصفهان

در میان هتل‌های چهار ستاره نیز هتل‌هایی با قیمت متوسط پیدا می‌شود. هتل پیروزی یکی از این هتل‌هاست. هتل پیروزی نیز مانند دو هتل قبلی در مرکز شهر اصفهان و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی این شهر و مجموعه چهلستون، سی‌وسه‌ پل، نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان است. امکانات هتل پیروزی در سطح هتل‌های چهار ستاره است و در مجموع وضعیت مطلوب و مناسبی دارد. لازم است بدانید سیگار کشیدن در همه جای این هتل ممنوع است و جریمه دارد. هزینه رزرو اتاق‌ یک تخته در هتل پیروزی اصفهان 295 هزار تومان و اتاق سه تخته آن، 628 هزار تومان است.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های اصفهان می‌توانید، رزرو هتل در سراسر ایران را با قیمت مناسب از سایت اسنپ تریپ انجام دهید.

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان