تشکیل کارگروه پیشگیری از عرضه شبکه سوخت و ارتقاء سلامت اداری در اردبیل

نشست کمیته پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و ارتقاء سلامت اداری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد.

تشکیل کارگروه پیشگیری از عرضه شبکه سوخت و ارتقاء سلامت اداری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل در باره  هدف از تشکیل این کارگروه، گفت:این نشست  با هدف تشریح وظایف تخصصی اعضاءوآشنایی از قوانین ومقررات تامین سلامت اداری ومقابله با فساد اداری وشناسائی گلو گاه های قا چاق سوخت و فساد اداری برگزار می شود.

سید حجت مدنی با اعلام اینکه جلوگیری از عرضه فرآورده خارج از شبکه توزیع از اهداف اصلی شرکت می باشد، گفت: این کارگروه حافظ منافع عمومی و صیانت از سرمایه های ملی است که در این زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق و مبارزه با آن در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما تامین سوخت مصرف کنندگان واقعی است و اقدامات انجام شده در این زمینه، نیازمند همکاری تمامی سازمان های ذیربط استان است.که خوشبختانه با تلاش همکاران تعامل بسیار خوبی با دستگاههای متولی و نظارتی در استان اردبیل را شاهد هستیم .

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل در مورد راست آزمایی مالکیت ادوات کشاورزی بیان داشت: در منطقه اردبیل با پیش بینی های که شده بود برنامه بررسی مالکیت ادوات کشاورزی با عنوان طرح راست آزمایی کار بسیار خوب و بزرگی بود که با تلاش همکاران محترم مشتریان واقعی منطقه شناسایی شد و از هدر رفت مقدار زیادی سوخت جلوگیری بعمل آمد.  

گفتنی است، مشخص کردن وضعیت اسناد مالکیت اداوات کشاورزی و همچنین هماهنگی بیشتر سازمان‌های ذیربط در زمینه اجرای طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش بخش حمل و نقل و شناسایی بوروکراسی اداری دست و پا گیر که می تواند منبع سو استفاده و تبانی با مشتریان شود ،از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان این نشست  اعضاء حاضر طبق دستور جلسه بررسی راهکارهای اصلاحی و چگونگی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده، تدوین و پیگیری روشهایی برای از میان بردن روزنه ها، بسترها و گلوگاه های قاچاق و سوئ استفاده از اموال دولتی و بیت المال در منطقه اردبیل ، تاکید کرده و اعضاء کارگروه به بیان نقطه نظرات خود واهتمام همکاری تک تک پرسنل  واحدها ولزوم  شفاف سازی  امور وارائه پیشنهادات لازم  جهت جلوگیری از فساد اداری  بیان داشتند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان