خرید پراید در بازار چقدر آب می خورد؟

قیمت انواع پراید در بازار با نوسانی بسیار اندک در محدوده ۴۸ تا ۵۶ میلیون تومان قرار گرفت .

خرید پراید در بازار چقدر آب می خورد؟

 به گزارش خبرآنلاین، آخرین خبرها نشان می دهد به رغم رکود شدید خرید و فروش در بازار خودرو ارزان ترین مدل پراید یعنی سایپا 151 به قیمت 48 میلیون و 500 هزار تومان و گران ترین مدل آن یعنی سایپا 111 به قیمت 56 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می شود. به این ترتیب فاصله قیمت سایپا 111 از بازار تا کارحانه به بیش از 16 میلیون تومان رسیده است. 

 بر اساس این گزارش قیمت ها هر چند پس از منع اعلام قیمت از سوی سایت ها با جابجایی اندکی همراه شد اما در نهایت رفت و برگشت قیمت نتوانست تاثیر چندانی بر بازار پراید به جا بگذارد.

در عین حال مصوبه اخیر مجلس نیز در روند کاهشی قیمت ها در بازار تاثیرگذار بود . مصوبه اخیر مجلس بر سپردن اختیار قیمت‌گذاری خودرو به شورای رقابت دلالت دارد. 

پراید

 بر اساس این گزارش در حال حاضر پراید 131 در رنگ سفید به قیمت 49 میلیون تومان ، سایپا 131 با تنوع رنگ به قیمت 49 میلیون و 400 هزار تومان و سایپا 132 سفید به قیمت 51 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

 تنوع رنگ سایپا 132 قیمت این مدل خودرو را 500 هزار تومان بالا می برد.

 هر چند خودروهای موجود در بازار ایران افزایش قیمت بسیار قابل توجهی را در یک سال گذشته تجربه کرده اند اما پراید به نوعی نماد گرانی در ادبیات اقتصاد سیاسی ایران تبدیل شده است.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان