قیمت طلا چرا پایین آمد؟

ایسنا در گزارشی نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران، حباب قیمت سکه تمام را حدود ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

قیمت طلا چرا پایین آمد؟

ابراهیم محمدولی گفت: امروز (9 خرداد) قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 540 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 643 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و 630 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 700 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 8,000 تومان است.

او همچنین قیمت هر مثقال طلای 17 عیار را یک میلیون و 826 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار را 421 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، علت کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته را به کاهش قیمت طلای جهانی مربوط دانست و اضافه کرد: کاهش قیمت دلار نیز روی کاهش قیمت طلا اثر می‌گذارد، چرا که این حوزه‌ها به صورت مکمل عمل می‌کنند.

محمدولی همچنین وجود نوسانات در بازار را علتی برای کاهش معاملات توصیف کرد و با این حال اقدامات بانک مرکزی را برای ایجاد آرامش و ثبات در بازار مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته (هشتم خرداد) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 630 هزار تومان فروخته شد. اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر ماند و چهار میلیون و 580 هزار تومان قیمت خورد. همچنین هر قطعه نیم سکه به قیمت دو میلیون و 620 هزار تومان معامله شد.

226226

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان